گوناگون

مجید صالح: به صعود تیم ملی امیدوارم

پارسینه: مربی استقلال با انتقاد از هجمه ایجاد شده علیه بیگ‌زاده می‌گوید نتیجه این شوخی‌های سخیفانه، پایین آوردن ارزش صعود تیم ملی به جام‌جهانی است.

مجید صالح درباره همگروهی تیم ملی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی در جام‌جهانی 2014 عنوان کرد: اعتقاد دارم که گروه ایران، یک گروه معتدل است.

گروه‌هایی مثل گروه یک، دو و چهار گروه‌های دشواری محسوب می‌شوند و در قیاس با آنها ایران در گروه نسبتا بهتری قرار دارد.

با این همه این مسئله برای موفقیت کافی نیست و باید دید که چقدر تدارکات و برنامه‌ریزی مناسب برای جام‌جهانی خواهیم داشت تا امکان صعود داشته باشیم. به نظرم می‌توان به صعود تیم ملی به مرحله بعدی امیدوار بود.

او در پاسخ به سوالی درباره هجمه ایجاد شده علیه بیگ‌زاده اظهار کرد: این یک مسئله جدی است. ما می‌خواهیم در جام‌جهانی بازی کنیم و عده‌ای با شوخی‌های سخیف ارزش تیم ملی و جام‌جهانی را پایین می‌آورند. متاسفانه برخی به بیراهه می‌روند و فضایی ایجاد کرده‌اند که سطح یک بازیکن را پایین می‌آورند.

مربی استقلال افزود: هیچ‌کس نمی‌داند شش ماه بعد که این بازی برگزار می‌شود در ترکیب آرژانتین چه کسی است و در تیم ایران چه بازیکنانی به میدان می‌روند. نباید ارزش صعودمان به جام‌جهانی را با این شوخی‌های سخیفانه پایین بیاوریم.

متاسفانه عده‌ای به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار صعود به جام‌جهانی کار ساده‌ای بوده است. جو را نباید به سمت بی‌ارزش کردن ببریم. متاسفانه عده‌ای به صفحه اجتماعی مسی رفته‌ و به جای اینکه کاری کنند تا جهان نسبت به ما دید خوبی داشته باشد، مطالب بسیار بی‌ارزشی را در آنجا نوشته‌اند که در دید همه مردم دنیاست. واقعا نتیجه این رفتارها چه خواهد بود؟

صالح در پاسخ به این سوال که برنامه تیمش برای بازی برابر کاسپین در جام حذفی چیست، عنوان کرد: خوشبختانه در جام حذفی همه بازیکنان را جز خسرو حیدری در اختیار داریم. این بازیکن به دلیل اخراج در بازی با سپاهان در جام حذفی سال گذشته نمی‌تواند به میدان برود.

ما می‌خواهیم در جام حذفی مثل لیگ برتر با قدرت تمام شرکت کنیم و هیچ بازی‌ای را هم ساده نمی‌بینیم.

هر بازی جام حذفی یک فینال است و ما باید با یک نمایش خوب برابر کاسپین به مرحله بعدی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد