گوناگون

قوچان نژاد: از گروه‌مان در جام جهانی بسیار راضی هستم

پارسینه: مهاجم تیم ملی فوتبال گفت:‌ از گروه‌مان در جام جهانی بسیار خوشحال هستم و به جز آرژانتین مقابل ۲ تیم دیگر شانس داریم.

رضا قوچان‌نژاد که پشت خط تلفنی برنامه شب گذشته 90 حاضر شده بود، در مورد گروه ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: پیش از این هم می‌دانستیم حداقل با یک تیم خوب و دشوار هم‌گروه خواهیم شد از گروه‌مان خیلی راضی هستم. آرژانتین را که نیازی نیست تعریف کنیم اما در مقابل تیم‌های دیگر شانس داریم. با بوسنی حتما شانس داریم.

وی ادامه داد: فوتبال همین است به هیچ عنوان کمتر از نیجریه نیستیم آرژانتین هم در گروه‌مان وجود دارد به هر حال در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد از گروهی که قرار گرفته‌ایم خیلی خوشحالم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آیا ایران شانس صعود از گروه خود را دارد، یادآور شد: هدف ما این است نمی‌خواهیم در جام جهانی زنگ تفریح باشیم قصد داریم خودمان را نشان دهیم انگیزه لازم را داریم می‌خواهیم در مسابقات به زیبایی ظاهر شویم هم ایران را به دنیا نشان دهیم و هم خودمان را ثابت کنیم همانطور که در بازی‌های گذشته این اتفاق رخ داد. 6-5 ماه به جام جهانی باقی مانده است باید خود را هر چه زودتر برای این مسابقات آماده کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه استانداردلیژ بلژیک به او کم‌لطفی می‌کند و در بازی‌های کمی به میدان می‌رود آیا تصمیم دارد که از این تیم جدا شود، یادآور شد: من در اواخر آوریل تصمیم داشتم از تیم جدا شوم اما باشگاه این اجازه را به من نداد کاری هم نمی‌توانستم انجام دهم. باید می‌ماندم من هم احترام گذاشتم و هیچ چیز نگفتم اما هم‌اکنون موقعیتم به جایی رسیده که دوست دارم از باشگاه بروم و در جایی بازی کنم که بتوانم خود را نشان دهم. هر روز با مدیر برنامه‌هایم در تماس هستم که یک باشگاه خوب را انتخاب کنم.

قوچان‌نژاد در مورد اینکه آیا پیشنهادی از باشگاهی دارد، تصریح کرد: کشورهایی به من پیشنهاد دادند اما اجازه ندارم هم‌اکنون اسمی از آنها ببرم از خود بلژیک هم پیشنهادهایی وجود دارد که در چند روز آینده و یا چند هفته آینده این موضوع مشخص می‌شود هر چه خدا بخواهد اتفاق می‌‌افتد.

وی در مورد اینکه در سال جام جهانی است و با مهاجمان دیگر تیم ملی باید رقابت کند، عنوان کرد: من هم زحمت خود را کشیده‌ام اما بعضی وقت‌‌ها برخی مسائل دست خود آدم نیست شرایطی به وجود می‌آید که باید قبول کنیم هم‌‌اکنون خوشحال هستم که پیشنهادهای زیادی دارم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه آیا دوست دارد در بلژیک بماند یا از این کشور برود، گفت:‌ خیلی دوست دارم کشورم را عوض کنم سه سال در این کشور بودم و فکر می‌کنم دیگر کافی است.

وی در مورد اینکه آیا پیشنهادی از‌ آلمان دارد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هیچ چیز نمی دانم اما در آگوست پیشنهادهایی بود تلاش می‌کنم به جایی بروم که بتوانم گل‌های زیادی به ثمر برسانم و برای تیمم مفید باشم.

قوچان‌نژاد که در برنامه 90 صحبت می‌کرد در واکنش به این صحبت مجری که فارسی‌اش بهتر شده، گفت: من چند بار در ایران حاضر شدم و تلاش می‌کنم که به قول خودتان فارسی‌ام را فولِ فول کنم.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد