گوناگون

ونگر: باید خوشحال باشیم صعود کردیم

پارسینه: سرمربی آرسنال پس از شکست مقابل ناپولی اعلام کرد از صعود تیمش به مرحله بعد خوشحال است.

آرسنال در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دومین شکست خود را با نتیجه دو بر صفر مقابل ناپولی پذیرا شد.

گونزالو هیگواین در دقیقه 74 و خوزه ماریا کایخون 90 برای ناپولی گلزنی کردند تا تیمشان را 12 امتیازی کنند. ناپولی با وجود این تعداد امتیاز از رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازماند و راهی لیگ اروپا شد. آرسنال هم با این شکست و 12 امتیاز از 6 دیدار به عنوان تیم دوم گروه F راهی مرحله بعد شد.

آرسن ونگر در مورد این دیدار گفت: احساس تیم ناپولی را درک می‌کنم. گروه سختی داشتیم که در آن سه تیم با 12 امتیاز به کار خود پایان دادند. یک تیم باید حذف می‌شد. برای آنها خیلی سخت است که بپذیرند تیم آنها حذف شده است.

ما این بازی را خیلی جدی گرفته بودیم و روی پیروزی تمرکز کرده بودیم اما در نیمه دوم از نظر بدنی کمی افت کردیم. حریف نمایش بسیار خوبی داشت. ما هم روی لبه تیغ راه می‌رفتیم و اکنون باید خوشحال باشیم که راهی مرحله بعد شده‌ایم.

بخش سخت این دیدار زمانی بود که نمی‌دانستیم باید حمله کنیم یا به دفاع کردن بپردازیم. تا زمانی که ما هیچ گلی نزنیم، تیم حریف امیدوار می‌ماند. شاید اگر نتیجه این دیدار یک بر یک می‌بود مجبور نبودیم تا این حد فشار تحمل کنیم.

ونگر در ادامه و در مورد اخراج میکل آرتتا نیز گفت: اخراج او با دریافت کارت زرد دوم کمی سخت‌گیرانه بود. کارت زرد نخست او درست بود اما داور برای نشان دادن کارت زرد دوم به وی کمی عجله کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد