گوناگون

احتمال دیدار دوستانه فوتبال با آفریقای جنوبی

پارسینه: نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از رایزنی سرمربی تیم ملی برای برگزاری دیدار دوستانه با آفریقای جنوبی خبر داد و گفت که احتمال برگزاری این بازی زیاد است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از رایزنی سرمربی تیم ملی برای برگزاری دیدار دوستانه با آفریقای جنوبی خبر داد و گفت که احتمال برگزاری این بازی زیاد است.

هادی آیت‌اللهی در خصوص اسپانسر تیم ملی و عمل نکردن این اسپانسر به تعهداتش عنوان کرد: تا این هفته صبر می‌کنیم و اگر اسپانسر فعلی نتواند به تعهداتش عمل کند به دنبال اسپانسر جدید خواهیم رفت.

وی افزود: اسپانسر فعلی تیم ملی تاکنون نتوانسته به تعهداتش عمل کند و همین موضوع باعث شده به فکر تغییر اسپانسر باشیم. منتظر بازگشت آقای کفاشیان از سفر هستیم و انشاالله در بازگشت وی از سفر جلسه‌ای خواهیم داشت تا تصمیم نهایی درباره اسپانسر را بگیریم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی 2014، اظهار داشت: تاکنون تنها دیدار با گینه در تاریخ 14 اسفند 92 قطعی شده و به دنبال هماهنگ کردن یک بازی تدارکاتی قبل از اردوهای تیم ملی هستیم، اما تیم ملی در حال حاضر قبل از برگزاری اردوها تنها یک بازی تدارکاتی خواهد داشت.

آیت‌اللهی اضافه کرد: اولین اردوی تیم ملی فروردین ماه 93 در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد و بعد از آن هم در یک کشور اروپایی و نهایتاً در برزیل اردوهای دوم و سوم را برگزار می‌کنیم. قرار است در این کمپ‌ها بازی‌های دوستانه‌ای برای تیم ملی تدارک ببینیم تا تیم ملی با آمادگی بالایی راهی جام جهانی شود.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی قرار است با آفریقای جنوبی دیدار دوستانه برگزار کند، گفت: بازی با آفریقای جنوبی هم جز برنامه‌های ما است که برای برگزاری این دیدار کارلوس کی‌روش رایزنی‌های لازم را انجام خواهد داد و در صورت قطعی شدن آن را اعلام می‌کنیم، اما احتمال برگزاری این دیدار زیاد است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد