گوناگون

پايان كار رحمتی در استقلال و حضور دوباره در نصف‌جهان؟

پايان كار رحمتی در استقلال و حضور دوباره در نصف‌جهان؟

پارسینه: کاپیتان استقلال این روزها نیمکت‌نشین استقلال شده است و تمايل دارد فوتبالش را در تيم ديگري ادامه دهد.

پايان كار رحمتی در استقلال و حضور دوباره در نصف‌جهان؟
به گزارش پارسينه ؛ کاپیتان استقلال این روزها نیمکت‌نشین استقلال شده است.


با شروع لیگ هفدهم رفته رفته مهدی رحمتی به یک بازیکن نیمکت نشین در استقلال تبدیل شد و جایش را به حسین حسینی داد. حسینی آنقدر خوب کار کرد که کاپیتان آبی ها چهره ثابت نیمکت تیم شده است. با شروع نیم فصل زمزمه هایی مبنی بر جدایی رحمتی به گوش می رسد و سپاهان مشتری دست به نقد شماره یک استقلال است. به نوشته روزنامه گل، بندی در قرار داد رحمتی با استقلال وجود دارد که این بازیکن با پرداخت 150 میلیون می تواند از جمع آبی ها جدا شود.
پرونده نقل و انتقالاتی تیم استقلال در تعطیلات زمستانی خیلی زود بسته شد. با خروج حسن بیت سعید و یعقوب کریمی دو بازیکن جدید استقلال وارد لیست می شوند. محسن کریمی و بهنام برزای. با وجود اینکه باشگاه ذوب آهن علاقمند به جذب سجاد شهباززاده است همان طور که در خبرها هم خواندید شفر مخالف جدایی این مهاجم است و معتقد است استقلال در ماه های آتی درگیر بازی های سخت لیگ قهرمانان آسیا می شود و باید همه توان خود را حفظ کند. ایده ای که منجر به حفظ مهدی رحمتی هم شده است. مهدی رحمتی هم با پیشنهادات خوبی از سوی تیم ها به خصوص سپاهان روبرو شده است اما پیرمرد آلمانی می گوید به وجود مهدی رحمتی نیازمند است و به زودی روزهای سخت استقلال فرا خواهد رسید که مهدی رحمتی در آن نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.
اما با وجود ملاقات مجتبی جباری با شفر این بازیکن به ترکیب استقلال باز نمی گردد به خصوص که در این شرایط سنی چند ماهی از تمرینات گروهی دور شده است. قرار است با خروج محتبی جباری از لیست تیم استقلال یک مهاجم خارجی جذب شود و این همه فعالیت های تیم استقلال در تعطیلات زمستانی خواهد بود.
نظر شفر درخصوص كاپيتان چيست؟
سرمربی آبی‌های تهرانی درباره شایعه خروج کاپیتان استقلال توضیحاتی را ارائه کرد. وینفرد شفر در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال تهران به مصاحبه‌ای که از سوی او منتشر شده بود، واکنش نشان داد. شفر گفت: در خصوص مطلبی که از جانب من منتشر شده، لازم است توضیحاتی ارایه کنم. من صحبتی با یکی از روزنامه‌ها نداشتم و آن طور که از مهدی رحمتی هم سوال کردم، او هم مصاحبه‌ای انجام نداده است. تیم ما در شرایط بسیار خوبی است و می‌خواهیم با تمام قدرت کارمان را در لیگ و جام حذفی ادامه دهیم و طبق صحبتی هم که با رحمتی داشتم، اعلام کرد از استقلال جدا نخواهد شد. وی ادامه داد: ضمن این که هیچ اظهار نظری در مورد هیچ بازیکنی از جمله مهدی قائدی انجام ندادم. اگر بخواهم اظهار نظری در مورد هر موضوعی داشته باشم، این کار را در یک کنفرانس رسمی یا از طریق سایت باشگاه انجام می دهم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد