گوناگون

علی صادقی ۱۹ سال پیش جوکرتایمشو رفته، اسکار برای علی صادقی به خاطر این سکانس!+ فیلم

علی صادقی 19 سال پیش جوکرتایمشو رفته، اسکار برای علی صادقی به خاطر این سکانس!+ فیلم

سکانسی از سریال متهم گریخت که علی صادقی با خنده های بانمکش این صحنه هارو بعد از 19 سال تماشایی کرده است و لبخند بر لبانمان می آورد.

به گزارش پارسینه و به نقل از طوطیا نیوز؛ سریال متهم گریخت، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که نخستین بار در رمضان سال 1384 از شبکه سه سیما در 26 قسمت پخش شد و نه تنها در زمان پخش بلکه در بازپخش‌ها نیز از اغلب آثار تلویزیون پربیننده تر بود.

خلاصه داستان سریال متهم گریخت :هاشم آقا ( سیروس گرجستانی ) و خانواده اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری در مغازه ای اجاره ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده اند. از طرفی دختر دانشجویش ( لیدا فتح الهی ) در تهران برای او شغلی پیدا وخانه ای را اجاره می کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل وبه تهران مهاجرت می کند. مهاجرت هاشم آقا به همراه مادر ( شهربانو موسوی ) و همسرش ( مریم امیرجلالی ) و پسر ( علی رضا جعفری ) و دیگر دخترش (ملیکا زارعی ) به همراه دامادش (علی صادقی) داستانها و ماجراهای زیبایی را بوجود می آورد …..

 

حجم ویدیو: 3.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد