گوناگون

درآمد باشگاه‌هاي‌ ايران از جام‌جهاني مشخص شد

پارسینه: روابط بين الملل فدراسيون فوتبال اطلاعيه اي را در مورد درآمد باشگاهها از جام جهاني صادر کرد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، روابط بين الملل فدراسيون فوتبال در اطلاعيه خود در خصوص درآمد حاصله باشگاه يا باشگاه هايي که بازيکنانشان در ليست 23 نفره نهايي تيم ملي حضور داشتند، آورده است: روزانه بابت هر بازيکن مبلغ 2800 دلار از دو هفته قبل از آغاز مسابقات تا يک روز بعد از مسابقه آن تيم، توسط فيفا به باشگاه و يا باشگاه هايي که بازيکنانشان در ليست 23 نفره نهايي حضور داشتند، تعلق مي گيرد.

بر همين اساس نحوه تقسيم درآمد واريزي توسط فيفا به باشگاهها به شرح زير است:

الف: يک سوم از درآمد، به باشگاه يا باشگاه هايي که از دو هفته قبل از شروع مسابقات جام جهاني تا يک روز بعد از آخرين مسابقه آن تيم در جام جهاني، بازيکن تحت قرارداد داشته باشند، تعلق مي گيرد.

ب: يک سوم از درآمد به باشگاه يا باشگاه هايي که بازيکنانشان يک سال قبل از رقابتهاي جام جهاني (فصل مسابقاتي 2013-2014) بازيکن تحت قرارداد داشته باشند، تعلق مي گيرد.

ج: يک سوم از درآمد به باشگاه يا باشگاه هايي که بازيکنان آن تيم يک تا دو سال قبل از جام جهاني با آن باشگاه قرار داد داشته باشد، تعلق مي گيرد.

پس از اتمام مسابقات جام جهاني 2014، فيفا به تهيه ليست تيم هايي که درآمد به آنها تعلق مي گيرد، اقدام مي کند. سپس فيفا ليست تيم ها را به فدراسيون هاي فوتبال جهت تائيد اطلاعات مربوط به عقد قرارداد بازيکنان در طول مدت فوق ارسال مي کند.

بر همين اساس بعد از دريافت اطلاعات از سوي فدراسيون جهاني فوتبال توسط فدراسيون ها، ‌فيفا راسا به محاسبه مبلغ جهت تقسيم بين باشگاهها توسط فدراسيون فوتبال اقدام مي‌کند که اين مبلغ کلا و بدون کسر هيچ هزينه اي مستقيما به حساب باشگاهها توسط فدراسيون هاي فوتبال واريز خواهد شد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد