گوناگون

دستیار ایرانی کی روش مشخص شد

پارسینه: کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در نشست مشترک مسئولان فدراسیون با سرمربی تیم ملی، علی کریمی به عنوان دستیار سرمربی انتخاب شد.

در این جلسه که علی کفاشیان، مهدی محمد نبی و سرمربی تیم ملی حضور داشتند، به پیشنهاد سرمربی تیم ملی، علی کریمی به عنوان دستیار ایرانی کی روش انتخاب شد.

لازم به توضیح است علی کریمی از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۱، بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود و با ۱۲۷ بازی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی و همچنین سومین گلزن برتر این تیم به شمار می‌رود.

او در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد و درحالی که او اعلام کرده بود امیدوار است بتواند با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند اما اینطور نشد. بدین ترتیب تراکتورسازی تبریز آخرین باشگاهی بود که کریمی پیراهن آن را بر تن کرد

با توجه به حضور تعداد زیادی از رسانه‌ها و ابراز علاقه ایشان، نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی و علی کریمی در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

  • بوشهر

    میزنیم یا میباخیم ؟

  • ناشناس

    اين خبر كه يك ماهه همه ميدونن كه!!!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد