گوناگون

AFC دوباره پرسپولیس را نقره‌داغ کرد

پارسینه: باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات روی سکو در دیدار با الهلال و النصر و همچنین تخلف از قوانین تجهیزات و البسه مجموعاً به 88 هزار دلار جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محکوم شده است.

به گزارش پارسینه ، باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات روی سکو در دیدار با الهلال و النصر و همچنین تخلف از قوانین تجهیزات و البسه مجموعاً به 88 هزار دلار جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محکوم شده است. جزئیات این احکام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به این شرح است:

براساس مواد 70 و 58 از قوانين تجهيزات و البسه AFC، تخلف پرسپوليس محرز تشخيص و براساس مواد 6 و 62 همين قوانين به جهت عدم رعايت موازين مقرر، پرسپوليس با حكم كميته انضباطي كنفدراسيون فوتبال آسيا به پرداخت مبلغ 40 هزار دلار جريمه نقدي محكوم شده است.

براساس ماده 76 از كدهاي انضباطي كنفدراسيون فوتبال آسيا به موضوع تماشاگران و اتفاقات روي داده روي سكوها در بازي با الهلال ورود شده و با اشاره به تخلف از ماده 67 اين قوانين، باشگاه پرسپوليس به پرداخت جريمه 30 هزار دلاري محكوم شده است. در همين ارتباط براساس مواد 76 و 24 كدهاي انضباطي و همچنين براساس ماده 33 همين قوانين، پرسپوليس به يك جلسه محروميت تعليقي از حضور تماشاگران در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به مدت دو سال محكوم شده است. به اين معني كه اين محروميت در صورتي كه اين اتفاقات در دو سال آينده در جريان رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا تكرار شود، اعمال خواهد شد.

براساس ماده 76 از كدهاي انضباطي كنفدراسيون فوتبال آسيا به موضوع تماشاگران و اتفاقات روي داده روي سكوها در بازي با النصر ورود شده و با اشاره به تخلف محرز، باشگاه پرسپوليس به پرداخت جريمه 18 هزار دلاري محكوم شده است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد