گوناگون

بعضی ها با پول زورولابی به جام جهانی۲۰۰۶ رفتند!

پارسینه: بیش از 9 سال پیش وقتی فهرست نهایی ایران در جام جهانی 2006 آلمان منتشر شد، این شایعه به گوش رسید که برخی با پرداخت مبالغ یکصد میلیون تومانی به لیست مسافران جام جهانی ورود کرده‌اند.

آن زمان برخی بازیکنان جامانده مدعی بودند اگر آنها هم مثل فلانی و بهمانی دست به جیب می‌شدند، به آلمان می‌رفتند. حالا بعد از گذشت 9 سال مهدی رجب‌زاده مدعی شده آن زمان پیشنهاداتی به او می‌شد که رابطه برقرار کند، کانال بزند و پول بدهد تا به جام جهانی برود و مطمئن است عده‌ای با پول، زور یا لابی به آلمان رفتند. رجب‌زاده حاضر نیست از شخص خاصی نام ببرد و نمی‌خواهد دردسر درست کند اما ناخواسته یک پرونده قدیمی را رو کرده است. آن زمان برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی بود و منتقدان او را به دلالی متهم می‌کردند، حالا هم شایعه شده یک مدافع خارجی شاغل در فوتبال مشهد با این پیام از جانب سرمربی پرسپولیس مواجه شده بود که یک‌سوم مبلغ قراردادش را بپردازد تا سرخپوش شود. این شایعه را برخی سایت‌های خبری در فضای مجازی پخش کرده‌اند و همزمانی این شایعه‌سازی با حرف‌های مهدی رجب‌زاده عرصه را برای برانکو تنگ‌تر می‌کند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد