گوناگون

کی‌روش تبرئه شد!

پارسینه: درحالی که بسیاری از اهالی فوتبال و مخالفان کی‌روش بر این باور بودند که جدایی طارمی و رضائیان از پرسپولیس با اشاره کی‌روش صورت گرفته، بازگشت طارمی به پرسپولیس این اتهام را از بین برد.

انگلیسی ها ضرب المثلی دارند که می گوید: «زمان بهترین قاضی است». این ضرب المثل تقریبا در همه فرهنگ های دنیا به شکل های مختلف مثل است و همه آنها یک مفهوم دارد و آن این است که حقیقت را عبور زمان مشخص خواهد کرد .

در ماجرای جدایی طارمی و رضائیان بسیاری از اهالی فوتبال ایران کی‌روش را مورد اتهام قراردادند که به دلیل درگیری با برانکو این دو ملی پوش را از پرسپولیس جدا کرده و آنها را از ایران دور کرده است .

زمان گذشت، طارمی در ترکیه دوام نیاورد و به ایران و پرسپولیس بازگشت. این بازگشت در حالی که اجباری نبود منهای بسیاری از مباحث دیگر یک حسن داشت و آن این بود که کی‌روش را تبرئه کرد .

حالا کسی نمی‌تواند ادعای قبلی خود را در این مسیر تکرار کند چرا که اگر قرار بود کی روش مخالف حضور طارمی در پرسپولیس باشد طارمی یا در ترکیه می‌ماند و یا به تیم دیگری می‌پیوست به ویژه پس از آنکه کلا ماجراهای پرسپولیس تمام شده بود و کم کم این داستان به دست فراموشی سپرده می‌شد .

به هر حال طارمی حالا در پرسپولیس همان کاری را می‌کند که دلش می‌خواهد، همانطور که یک ماه قبل دلش می‌خواست به دروازه‌های اروپا برسد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد