گوناگون

رونالدو در صدر بازیکنان پرسرعت در جام جهانی

پارسینه: براساس این گزارش کریستیانو رونالدو در صدر ۵ بازیکن دونده این جام قرار گرفته است.

مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ فردا در حالی پیگیری می‌شود که یکی از رسانه‌های خارجی گزارشی از دونده‌ترین بازیکنان در جام جهانی منتشر کرده است.

این بازیکن ۳۳ ساله در دیدار با اسپانیا که با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید ۳۴ کیلومتر در ساعت دویده است. رونالدو در این دیدار ۳ گل به ثمر رساند و با وجود حذف پرتغال از این تورنمنت، جزو بهترین بازیکنان بود.

۲. آنته ربیچ بازیکن تیم ملی کرواسی یکی از ۲ بازیکنی است که رکورد ۳۴ کیلومتر در ساعت را به ثبت رسانده است.

این بازیکن ۲۴ ساله در دیدار با دانمارک که با تساوی یک بر یک به پایان رسید سرعت ۳۴ کیلومتر را ثبت کرد. وی همچنین در دیدار با نیجریه در مرحله مقدماتی رکورد ۳۳.۳ کیلومتر در ساعت را به ثبت رساند.

۳. لوئیس ادوینکولا بازیکن تیم ملی پرو در این رده بندی سوم است و رکورد ۳۳.۸ کیلومتر در ساعت را به ثبت رسانده است. این بازیکن ۲۸ ساله در جریان دیدار تیم‌های پرو و دانمارک از مرحله مقدماتی جام جهانی این رکورد را ثبت کرد.

لوئیس در طول جام جهانی در تمامی دقایق برای تیم ملی پرو بازی کرده است.

۴. سانتیاگو آریاس چهارمین بازیکن پرسرعت جام جهانی به شمار می‌شود که رکورد ۳۳.۶ کیلومتر در ساعت را در کارنامه دارد. این بازیکن در دیدار با انگلیس در تاریخ ۳ جولای به این رکورد رسید.

آریاس در تمامی مسابقات برای تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و بازی‌های خوبی را برای تیم ملی کشورش به نمایش گذاشت.

۵. تیم ملی انگلیس در حال حاضر در مرحله نیمه‌نهایی حضور دارد. کیل والکر یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس در جمع ۵ بازیکن پرسرعت جام جهانی قرار گرفته و رکورد ۳۳.۵ کیلومتر در ساعت را به خود اختصاص داده است.

جس لینگارد نیز از تیم ملی انگلیس همین رکورد را دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد