گوناگون

رویانیان پورشه بدهد، برای پرسپولیس گل هم می زنم!

پارسینه: ولی اگر رویانیان بخواهد به فتح الله زاده پورشه بدهد، او حاضر است برود؟ «بله که حاضرم! او به من پورشه بدهد به پرسپولیس می روم و برای این تیم گل می زنم!»

علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال همیشه حرف های تازه ای برای گفتن دارد.پس از 24 ساعت گفت و گوی مداوم با دوربین های مختلف تلویزیونی، خبرنگاران، طرفداران و... او دوباره می تواند مصاحبه ای با جواب های کاملا متفاوت انجام دهد؛ برخلاف اغلب اهالی فوتبال. این شما و این هم یک مصاحبه فان از فتح الله زاده. بخش اول را با این سوال شروع می کنیم که استقلال در نیم فصل دوباره بازیکنان خوبی گرفت. پرسپولیس نیز. اما کدام پرستاره تر است؟ حاجی سریعا پاسخ می دهد: «راستش مقداری ما پر ستاره تر هستیم!»

به مجیدی انرژی دادم
فتح الله زاده ابتدا از اینجا شروع می کند که چطور مجیدی را به تورش انداخت: «حاجی جان! ما با او 2 ساعت صحبت کردیم و او هم از حرف های ما انرژی گرفت و برگشت! الان نه تنها برای استقلال که دارد برای تیم ملی هم می جنگد!» وقتی با خنده از به فتح الله زاده می گوئیم شما که اینقدر خوب انرژی می دهید با دایی هم حرف بزنید تا دوباره به تیم ملی برگردد، می گوید: « دایی که استاد ماست. او اگر اراده کند من حرفی ندارم. هم زبان هم که هستیم و من با 10 دقیقه صحبت دوباره او را ملی پوش می کنم!»

حاضرم به پرسپولیس بروم
اما نکند فتح الله زاده هم از کلک پورشه برای جذب بازیکنان استفاده می کند. او می خندد و جواب می دهد: «ای بابا! من پورشه ام کجا بود؟ من یک ماشین دارم و به بازیکنان گفته ام که این را می فروشم و پول شما را می دهم! بین خودمان باشد به مجیدی و رحمتی و چند بازیکن دیگر این را گفتم.» یعنی ماشین او اینقدر گران است؟ «هر چه هست پورشه نیست! من یک تویوتا دارم.» ولی اگر رویانیان بخواهد به فتح الله زاده پورشه بدهد، او حاضر است برود؟ «بله که حاضرم! او به من پورشه بدهد به پرسپولیس می روم و برای این تیم گل می زنم!»

منبع: ستارها

ارسال نظر

  • ناشناس

    پورشه اش پيش كش بنزين را گران نكنند

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد