گوناگون

ماجرای تمام نشدنی جدایی کاپیتان تیم ملی از استقلال

ماجرای تمام نشدنی جدایی کاپیتان تیم ملی از استقلال

پارسینه: با وجود تمامی این مسائل صحبت از جدایی قریب الوقع جواد از جمع آبی ها وجود دارد هرچند گفته می شود که نکونام قصد بازگشت به تیم سابق خود را دارد اما رییس باشگاه اوساسونا این موضوع را تکذیب کرده و گفته: "هیچ علاقه‌ای برای بازگرداندن جواد نکونام به این تیم ندارد". حال باید ببینیم در روزهای آینده بحث جواد نکونام با استقلال چگونه خواهد شد؟

پارسینه - معین حسیبی: این روزها نقل قول هایی فراوان راجع به جدایی جواد نکونام از استقلال بر سر زبان هاست. در اینکه جواد نکونام بازیکن بزرگی در فوتبال ایران بوده و در سال های اوجش برای تیم ملی خوب کار کرده شکی نیست، اما واقعیت این است که نکونام در دو سال اخیر فاصله زیادی با روزهای اوج گرفتته و هر چند در اوساسونا بازیکن ثابت تیم بوده اما در تیم ملی ایران نتوانسته مثل گذشته بازی کند.

با تمام این اوصاف مدیرعامل استقلال برای اینکه لیگ برتر ایران جذابیت بیشتری داشته باشد، او را با قرارداد نجومی از اسپانیا به ایران آورد. سرمربی استقلال در ابتدای فصل با وجود عدم آمادگی نکونام به خاطر فشار سکوها و همچنین کاهش انتقاد طرفداران درباره نیامدن مجیدی، به این بازیکن بازی داد.

در ادامه کار بحث ضعف گلزنی خط حمله استقلال پیش آمد، درست همان زمانی که بازیکن دوست داشتنی هواداران یعنی فرهاد مجیدی در هیچ تیمی بازی نمی کرد. با موافقت سرمربی استقلال برای حضور فرهاد مجیدی در ترکیب تیم استقلال علی فتح اله زاده طی مذاکره ای با مجیدی او را در نیم فصل به استقلال آورد.

با اینکه فرهاد در امارات در تیمی بازی نمیکرد نکونام انتظار داشت که قلعه نویی کاری را که با او کرد، با شماره ۷ استقلال نیز انجام دهد اما سرمربی استقلال اعلام کرد مجیدی باید آماده شود.


بعد از حضور مجیدی در اسقلال بحث بازوبند کاپیتانی پیش آمد. در اولین حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال جواد نکونام سر تمرین حضور پیدا نکرد و همه، دلیل غیبت نکونام را بازوبند کاپیتانی می دانستند اما خودش این موضوع را تکذیب کرد.

با وجود تمامی این مسائل صحبت از جدایی قریب الوقع جواد از جمع آبی ها وجود دارد هرچند گفته می شود که نکونام قصد بازگشت به تیم سابق خود را دارد اما رییس باشگاه اوساسونا این موضوع را تکذیب کرده و گفته: "هیچ علاقه‌ای برای بازگرداندن جواد نکونام به این تیم ندارد". حال باید ببینیم در روزهای آینده بحث جواد نکونام با استقلال چگونه خواهد شد؟

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد