گوناگون

پرسپولیس هجومی را مقابل استقلال می‌بینید

پارسینه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش را با ترکیبی هجومی به مصاف استقلال خواهد فرستاد گفت: شرایط بازی‌های استقلال و پرسپولیس همیشه با سایر بازی‌ها متفاوت است اما تصور می‌کنم در این دیدار مهاجمان هر دو تیم برگ برنده خواهند بود.

یحیی گل محمدی که عصر امروز شنبه در محل تمرین پرسپولیس با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: از امروز نمی شود در مورد شرایط دیدار با استقلال صحبت کرد. باید تمرینات روزهای آینده را ببینیم و فیلم بازی های استقلال و بازی های گذشته خودمان را بررسی کنیم و شرایط بازیکنان را ببینیم و بعد در مورد آن دیدار اظهار نظر کنیم.

وی با بیان اینکه انتخاب ترکیب تیم و یا زوج خط حمله ارتباط چندانی به رسانه ها ندارد از احتمال حضور مهدوی کیا و کریمی در دیدار برابر استقلال خبر داد و گفت: این دو بازیکن تجربه شرایط خوبی دارند و پزشکان در تلاش هستند تا آنها را به بازی برسانند. البته اگر هم آنها نرسند هر چند که غیبت شان به تیم ما لطمه خواهد زد اما سعی می کنیم از جوانانی که داریم به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مثل دیدارهای گذشته پرسپولیس را تهاجمی خواهید چید گفت: همانطور که گفتم باید شرایط تیم در روزهای آینده را ببینیم اما خود من دوست دارم همیشه تیمم هجومی بازی کند و قطعا در دیدار برابر استقلال هم یک ترکیب هجومی را انتخاب خواهیم کرد.

گل محمدی با بیان اینکه تجربه دربی های زیادی را دارد که می تواند این تجربیات را در اختیار بازیکنانش قرار دهد خاطرنشان کرد: این بازی شرایط ویژه ای دارد و من می دانم که بازیکنان قبل از ورود به زمین چه حالی دارند. به همین خاطر با آنها صحبت می کنم و تجربیاتم را در اختیارشان می گذارم تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که قلعه نویی نمی خواهد دربی ها را ببازد ، آیا شما هم همین تفکر را دارید گفت: به هر حال هر مربی اولویت اولش این است که تیمش در این بازی مهم بازنده نباشد. با این حال اعتقاد دارم مهاجمان برگ برنده دو تیم در این بازی هستند و هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد. من هم نگرانی بردن و ماندن در پرسپولیس را ندارم چرا که دو سال با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

  • ali

    جسارتن شما حواست باشه تیمت امسال گل بارون نشه تیم هجومی نخواستیم

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد