گوناگون

فرکی: همه می‌خواهند رکورد ما را بشکنند

پارسینه: سرمربی فولاد خوزستان با اعتقاد بر اینکه همه تیم‌ها با انگیزه شکستن رکورد تیمش در میدان حاضر می‌شوند، می‌گوید با حمایت هواداران، فاصله شش امتیازی تیمش با استقلال کم می‌شود.

حسین فرکی درباره‌ی دیدار این هفته‌ی تیمش برابر پیکان گفت: شرایط جدول اینگونه نشان می‌دهد که ما در رده‌های بالای جدول هستیم و پیکانی‌ها در انتهای جدول. تساوی هم به کار هیچ یک از ما نمی‌آید و هر دو برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. به همین دلیل فکر می‌کنم بازی سختی را دو تیم پیش‌رو دارند و امیدوارم با تداوم روند شکست ناپذیری همچنان در کورس باقی بمانیم.

او در پاسخ به اینکه چقدر به جبران اختلاف شش امتیازی تیمش با استقلال امیدوار است، گفت: جذابیت فوتبال در همین است و امکان هرچیزی در فوتبال وجود دارد. مطمئنا با توجه به اینکه ما با تیم‌های انتهای جدولی هم بازی داریم کار سختی خواهیم داشت ولی اگر هواداران فولاد به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند، مطمئناً می‌توانیم به استقلال هم برسیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که رمز شکست ناپذیری 18 بازی پیاپی فولاد چیست، افزود: انگیزه بازیکنان ما رمز موفقیت ماست. بعد از هفتمین بازی بدون شکست، انگیزه‌ی شکست ناپذیری برای بازیکنان ما ایجاد شد. من همان زمان هم گفتم یک تیم مدعی نیاز به زمان دارد و همانطور که می‌دانید ما بعد از بازی با ذوب آهن در نیم فصل نخست نباخته‌ایم. با این حال امیدوارم در هفته‌های آتی این انگیزه باقی بماند و این رکورد باقی بماند.

او در ادامه با قبول اینکه رکورد تیمش با خوش شانسی هفته‌ی گذشته برابر ملوان شکسته نشده است، گفت: لطف خدا باعث شد تا ما در انزلی شکست نخوریم. با وجود پیش بودنمان در طول بازی به علت ایجاد شرایط سخت به یک‌باره دو گل دریافت کردیم. ملوان روز خوبی داشت و با انگیزه‌ی شکستن رکورد ما وارد میدان شده بود. با این حال خدارا شکر می‌کنم که با تلاش خوب بازیکنان توانستیم در ثانیه‌های پایانی از شکست فرار کنیم. البته فراموش نکنید که در حال حاضر همه تیم‌هایی که برابر ما حاضر می‌شوند با انگیزه شکستن این رکورد در میدان حاضر می‌شوند و همین امر کار را برای ما سخت می‌کند.

فرکی در ادامه افزود: من این صحبت که قهرمان جام را دیدارهای رودر رو مشخص می‌کند را نمی‌پذیرم. این جمله به این معناست که ما حتماً برابر سایر تیم‌ها برنده‌ایم که اساساً حرف باطلی است. با این حال فکر می‌کنم کار تیم تراکتور کمی از ما در ادامه لیگ سخت‌تر است.

او در پاسخ به اینکه چقدر با کم شدن تعداد تیم‌های لیگ برتر موافق است، گفت: من با 16 تیمی شدن لیگ برتر موافقم چرا که این 16 تیمی شدن لیگ در زمان دادگان برنامه‌ریزی شده بود و یک کار کارشناسی در پشت آن قرار داشت. متاسفانه این طرح به فراموشی سپرده شد و 18 تیمی ماندن لیگ برتر باعث کم آوردن تیم‌ها می‌شود. آن افرادی که می‌گویند چگونه اروپا با 20 تیم لیگش را برگزار می‌کند، آیا حاضرند که چهار روز یک بار برای بازی در زمین حاضر شوند؟ آن هم زمین‌های بی کیفیت ما. این آقایان نمی‌دانند که بازیکنان ایرانی نمی‌توانند چهار روز یکبار بازی کنند؟ فوتبالی که در مقاطعی از سال تعطیل می‌شود، با وجود 20 تیم باید هر سه روز یک بار در میدان حاضر شود.

سرمربی فولاد در پایان ادامه داد: من هم دوست دارم لیگ 18 یا 20 تیمی داشته باشیم ولی کشور ما شرایط و امکانات آن را ندارد. ما هیچ چیزمان را نمی‌توانیم با اروپا مقایسه کنیم. بازیکنان آنجا در اختیار باشگاه هستند ولی در ایران چنین چیزی ممکن نیست. داوران در ایران امنیت ندارند. قبول کنید بعضی از تیم‌ها سطح‌شان در حد لیگ یک بوده ولی در لیگ برتر هستند و با کم شدن تعداد تیم‌های لیگ با بهبود کیفیت هم روبه‌رو هستیم. از سویی اگر تعداد تیم‌ها با شرایط فعلی 20 بازیکن شود، لیگ پر می‌شود از بازیکنان درجه دو و سه که با اسم حرفه‌ای پول‌های هنگفتی به جیب می‌زنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد