گوناگون

گفتگوی اختصاصی پارسینه؛

پاسخ هادی ساعی به متلک های شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده+ فیلم

پاسخ هادی ساعی به متلک های شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده+ فیلم

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو طی مصاحبه ای به هجمه های اخیر علیه مبینا نعمت زاده پرداخت و صحبت های جالبی را مطرح کرد.

مجید بهره مند 

به گزارش پارسینه، بعد از مدالی که مبینا نعمت زاده در المپیک ۲۰۲۴ گرفت و درخواستی که مطرح کرد، هجمه ها علیه او شروع شد. هادی ساعی طی گفتگویی با پارسینه به این موضوع و حواشی آن پرداخت.

مجید بهره مند: دیدم که در مورد مبینا نعمت‌زاده ناراحت شده‌اید و ایشان هم پیج شان را بسته‌اند‌.

هادی ساعی: بله. خب من هم ورزشکار بودم. گاهی خبرنگار یک سوال هایی میپرسد و خب این بچه ۱۸-۱۹ ساله است. خبرنگار سوال کرد و ایشان هم گفتند دوست دارد و آرزویش این است که این اتفاق بیفتد. در گذشته هم بوده که خیلی از ورزشکاران و خیلی از قهرمانان درخواست‌های کوچکشان هم برآورده نشده است. مثلا میگویم ورزشکار گفته است که کار ندارد. مثلا میگویم این یک چیز خیلی عادی است. همین کار ندارم هم اتفاق نیفتاده است. حالا بعضی مواقع هم برای یکسری اتفاق افتاده و برخی درخواست هایشان مورد قبول هم قرار گرفته شده است. ولی من میگویم که ایشان که درخواست نکرد که بیایید و به من مدرک پزشکی بدهید. ایشان درخواست کرد که به دانشگاه برود و هنوز هم معلوم نیست که این اتفاق بیافتد یا خیر. اگر هم انجام شود من فکر میکنم با تمام این هجمه هایی که روی این بچه بود شاید اصلا نخواهد برود. ولی من میخواهم بگویم اگر هم این اتفاق هم بیافتد قرار نیست که مثلا تهران ۲۰ سهمیه پزشکی دارد، این تعداد بشود ۱۹ تا. قرار است بشود ۲۱ عدد. پس حقی از کسی ضایع نمیشود و حق کسی خورده نمیشود. می‌خواهند به این بچه یک پوئن بدهند.

مجید بهره مند: خب خیلی ها هم میگفتند ما داریم هزینه میکنیم برای فرزندمان، مثلا ۴ سال است که پشت کنکور است. خب بیایید به ما هم مدال المپیک بدهید. اینجور صحبت ها در فضای مجازی بود و گفته میشد. 

هادی ساعی: اصلا این شکل نیست و حتما هم اگر همچون اتفاقی بیفتد پزشکی رشته ای نیست که کسی بتواند همین‌گونه نمره بگیرد یا درس‌هایش را پاس کند. هرکس که توانمند باشد و بتواند که درس بخواند میتواند در این رشته مدرک بگیرد. من میخواهم بگویم که در این کشور ما خیلی اتفاقات بد افتاد که مردم صدایشان در نیامد. اینهایی که برای مبینا نعمت‌زاده این حرف ها را میزنند، خب در موضوعات دیگر مثل این همه اختلاس و این همه دزدی هیچ کدام صدایشان در نیامد. حالا بعضی‌ها دوست دارند روی این موج سوار شوند و چندتا دنبال کننده جمع کنند و خود را مطرح کنند. من روی سخنم با آن بچه‌هایی که واقعا درس میخوانند و پشت کنکور هستند و زحمت میکشند نیست، آن‌ها را درک میکنم. افرادی که اگر سواد کل خانواده شان را جمع کنیم روی هم یک دیپلم نمی‌شود! چون آن ها را می شناسم. شما اول بگویید که تا کلاس چندم درس خواندید بعد این حرف هارا بزنید. موج سواری نکنید، مردم را تحریک نکنید. بعضی مردم حالا اطلاعاتشان کم است و احساس میکنند که یک جایی دارد حق یک نفر خورده میشود. امیدوارم که سعی کنیم خودمان را بکشانیم و برسانیم به بالا و آدم های بزرگ و آدم های بزرگ را نکشانیم و برسانیم به خودمان. در هر زمینه‌ای و دوست دارم که بگویم که ما آنهایی را که درس خوانده اند را هم درک میکنیم چون من خودم هم در بدترین شرایط درس خواندم. این را هم بگویم که بعدا نگویند او سهمیه گرفته و درس خوانده است. من رشته ام شهرسازی بود و اصلا هم از سهمیه استفاده نکردم و ارشدم را مدیریت ورزشی خواندم. تا الان هم از سهمیه استفاده نکردم. اگر هم بخواهم استفاده کنم برای دکترا است که آن هم نیاز نیست. چون من همین الان چندتا دانشگاه به راحتی میتوانم بروم و درس بخوانم. خود شخص من تا الان از این موقعیتی که داشتم استفاده نکردم. چون نیازی هم نداشتم و می‌توانم بیاورم و نشان بدهم که کنکور شرکت کردم. برای ارشد هم دانشگاه آزاد و هم دانشگاه علامه قبول شدم، که دانشگاه علامه درس خواندم. 

مجید بهره مند: الان اگر مبینا نعمت‌زاده با خانم منصوریان بازی کند چه کسی می‌برد؟ 

هادی ساعی: نمیخواهم درباره‌اش صحبت کنم.

حجم ویدیو: 75.18M | مدت زمان ویدیو: 00:04:57 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • دمیرچی

    نباید این روال امتیاز گرفتن تبدیل به رویه شود.چرا که تمامی ایرانیان برابر هستند و نباید امتیاز خاصی برای بعضی ها در نظر گرفته شود.

  • وطندار

    اقای هادی ساعی جانماز آب نکشید نگوئید از رانت استفاده نکرده اید
    داستان باشگاه سوار کاری را کسی فراموش نکرده است
    ضمنا چه کسی بود صورت گوینده سالن را صرفا بخاطر اعلام نکردن حضور شما در سالن با سیلی نوازش داد؟
    ای کاش کمی هم اشکالات خودمان را ببینیم وسواد خودمان را به رخ مردم نکشیم ونگوییم کل سواد خانواده شان به یک دیپلم نمی رسد سواد شعور نمی آورد
    مبینا نعمت زاده هم زیاده خواهی دارد .از ایشان بی خود دفاع نکنید شما باید به عنوان بزرگتر ایشان را راهنمایی کنید تا سنجیده تر سخن بگوید نه اینکه از خواسته ناحق او دفاع کنید

  • نوید

    آخه ......
    آرزو دارم با خواهش میکنم خیلی فرق داره.

  • ...

    وقتی تز الکی دادی و تیرت به سنگ خورده و بهت گفتن تو که گفتی میشه و بعد نمیشه و باید یه گوشه کارو بگیری بالاخره

  • عبدالله

    هادی ساعی بیسواد،با این مدل حرف زدنش ،نشون داد،که خودش و خانواده‌اش ،خیلی بیسواد وبی شعورن.
    منصوریان ممکنه سواد نداشته باشه ،ولی شعرش خیلی بیشتر از امثال هادی ساعیه.مبینا که جای خود داره،سعرش به اون حد نرسیده

  • حسین

    هادی ساعی از وقتی که با رانت و زدوبند شروع به ثروت اندوزی کرد دیگه قهرمان ملی نیست. چرا فکر میکنه نظرش برای مردم اهمیت داره؟ مردم قهرمانهای واقعی خودشونا خوب میشناسن.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد