گوناگون

پیروزی فولاد مقابل تراکتور در یک بازی جنجالی!+ فیلم خلاصه بازی

پیروزی فولاد مقابل تراکتور در یک بازی جنجالی!+ فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد در یک بازی 6 امتیازی مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام به برتری برسد و به جمع بالانشینان جدول رده‌بندی اضافه شود.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش‌سه، پیش از شروع مسابقه تراکتور و فولاد به ترتیب رتبه‌های پنجم و چهارم را با 13 و 11 امتیاز در اختیار داشتند و به همین دلیل بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود. با وجود اینکه فولاد بازی را بهتر شروع کرد، اما این تراکتور بود که با حمایت هوادارانش رفته رفته مالکیت بهتری پیدا کرد و در دقیقه 41 روی یک پاس دقیق و ضربه تماشایی اشتراکال به گل اول دست پیدا کرد. با این حال این پایان اتفاقات نیمه اول نبود و نفوذ احسان پهلوان از سمت راست خط دفاعی تراکتور منجر به خطای دوم پوستونسکی شد تا ارسال کننده تنها گل تراکتور در عین ناباوری با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه خارج شود و کار تیمش را برای پیروزی دشوار کند.

البته این تنها نقطه سیاه بازی برای تراکتور در وقت های اضافی نیمه اول که به دلیل پخش اذان تصاویر آن قطع شد نبود و سینا اسدبیگی موفق شد همان خطا را که از زاویه کاملا بسته به دروازه تراکتور زده شد را با اشتباه بیرانوند به گل بدل کند تا فولاد با فرم روحی فوق العاده ای به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم تراکتور با وجود 10 نفره بودن برای زدن گل برتری پیش کشید، اما این فولاد بود که در دقیقه 54 موفق شد روی یک نفوذ از سمت راست خط دفاعی تراکتور با پاس نجاریان و ضربه تمام کننده ساسان انصاری به گل دوم دست پیدا کند تا کار تراکتوری‌ها که اسکوچیچ را هم روی نیمکت نداشتند، دشوارتر از قبل شود. در ادامه مسابقه تیم یحیی سعی بر کنترل بازی داشت و در سوی مقابل بازیکنان تراکتور هر وقت صاحب توپ شدند بی محابا برای زدن گل تساوی حمله کردند. حملات تراکتور در دقایق پایانی مسابقه در وقت های تلف شده با دو کرنر خطرناک دنبال شد که صحنه های مشکوکی نیز روی یکی از این ارسال ها ایجاد شد. بازی برای دقایقی متوقف ماند ولی داوران اتاق وی ای آر که در ابتدا صحنه را مشکوک ارزیابی کرده بودند، در ادامه رای به ادامه بازی دادند تا ضربه سر بیرانوند که برای گلزنی پیش کشیده بود آخرین فرصت تراکتور در این مسابقه را شکل داده باشد.

با این نتیجه تراکتور 13 امتیازی باقی ماند و جای خود را در رتبه چهارم به فولاد داد که حالا با دو پیروزی پیاپی 14 امتیازی شده و خودش را به جمع مدعیان قهرمانی اضافه کرده است.

 

حجم ویدیو: 40.08M | مدت زمان ویدیو: 00:04:53 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد