گوناگون

عصبانیت ارونوف از باشگاه پرسپولیس

عصبانیت ارونوف از باشگاه پرسپولیس

ارونوف هافبک ملی پوش پرسپولیس نسبت به شکایت این باشگاه از فدراسیون ازبکستان بابت تشدید مصدومیت او ناراحت است.

به گزارش پارسینه؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تن به شکست یک بر صفر مقابل السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا داد که علاوه بر محمدحسین کنعانی زادگان، اوستون ارونوف را هم در اختیار نداشت.

هافبک تیم ملی ازبکستان با وجود اعلام پزشکان پرسپولیس در ترکیب ازبک‌ها مقابل ایران برای ۲۹ دقیقه بازی کرد تا همین امر باعث تشدید مصدومیت او و عدم حضورش در بازی با السد شود.

از این رو باشگاه پرسپولیس تصمیم به شکایت از فدراسیون فوتبال ازبکستان بابت استفاده از ارونوف و تشدید مصدومیت او شدند تا غرامتی را بابت او از فیفا دریافت کنند.

همین امر با دلخوری ارونوف همراه شده است تا او خواهان عدم ثبت این شکایت از ازبکستان شود. هافبک تیم ملی ازبکستان که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به اتمام می‌رسد می‌خواهد به تعامل با باشگاه در این خصوص برسد تا فدراسیون ازبکستان متضرر نشود.

ارونوف که سه بازی فصل جاری سرخ‌ها در لیگ برتر را هم از دست داده است یکی از غایبان تیم در جدال با شمس آذر قزوین در ۵ آبان ماه خواهد بود.

منبع: همشهری

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد