گوناگون

پرسپولیس در چه صورتی به مرحله بعدی لیگ نخبگان صعود می کند؟

پرسپولیس در چه صورتی به مرحله بعدی لیگ نخبگان صعود می کند؟

پرسپولیس این پتانسیل را دارد تا از سه بازی آینده خود می‌تواند با کسب سه پیروزی و ۹ امتیاز خیال خود را بابت صعود راحت کند.

به گزارش پارسینه؛ پرسپولیس در سه بازی که در لیگ نخبگان مقابل الاهلی، پاختاکور و السد قطر انجام داده تنها یک امتیاز کسب کرده تا در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار بگیرد. این درحالی است که پرسپولیس هنوز ۵ بازی دیپر در پیش دارد و با کسب امتیاز مناسب در این بازی‌ها می‌تواند علاوه بر این که در جدول به جایگاه خود سروسامانی ببخشد در مرحله بعد با تیم‌های آسان تری بازی کند و گرنه باید با تیم‌های بزرگ آسیا بازی کند که احتمال حذفش را چند برابر می‌کند.

مهم ترین موضوع این است که با توجه به وضعیت ورزشگاه آزادی و نامناسب بودن وضعیت چمن بقیه ورزشگاه‌ها و شرایط منطقه، بعید است پرسپولیس بتواند از این پس بازی‌های خود را به عنوان تیم میزبان در تهران برگزار کند و به احتمال زیاد هر ۵ بازی بعدی خود را به عنوان تیم میزبان و میهمان باید در خارج از خانه بازی کند که همین موضوع عملا پرسپولیس را از شرایط میربانی و برخورداری از حمایت گسترده هوادارانش محروم خواهد کرد.

۵ بازی سخت و سنگین که گاریدو هیچ چاره ای ندارد جز این که حداکثر امتیازات را از این بازی‌ها کسب کند تا دو بازی آخرش در بهمن ماه مقابل غول‌های عربستانی حالت تشریفاتی به خود نگیرد. فراموش نکنیم پرسپولیس این پتانسیل را دارد تا از سه بازی آینده خود می‌تواند با کسب سه پیروزی و ۹ امتیاز خیال خود را بابت صعود راحت کند.

برنامه ۵ بازی باقی مانده پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا

پرسپولیس – الغرافه: ۱۴ آبان 

الریان – پرسپولیس: ۵ آذر 

پرسپولیس – الشرطه: ۱۲ آذر 

الهلال – پرسپولیس: ۱۶ بهمن 

پرسپولیس – النصر: ۲۹ بهمن 

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد