گوناگون

اولادی: نباید کویت را دست کم بگیریم

پارسینه: در ابتدا می‌خواهم سال نو را به همه مردم عزیز ایران تبریک بگویم و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را برای آنها آرزو دارم.

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اتحاد و انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمین کويت بازی راحتی نداریم و نباید تیم حریف را دست کم بگیریم.

مهرداد اولادی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: در ابتدا می‌خواهم سال نو را به همه مردم عزیز ایران تبریک بگویم و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را برای آنها آرزو دارم.

وی در خصوص تمرينات تيم ملی هم اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات هر روزمان نسبت به روزهای قبلی سرحال‌تر و با انگيزه بهتری برگزار می‌شود، همه بازیکنان با يکديگر متحد هستند و هدف ما سه امتیاز بازی با کویت و بازی‌های بعدی تیم ملی است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی تیم ملی مقابل کويت تاکید کرد: در زمین کويت بازی راحتی نخواهيم داشت اما بازیکنان ما با انگیزه هستند و تمرینات خوبی انجام داده‌اند. البته ما نباید حریف را دست کم بگيریم و به امید خدا همه ما به دنبال انجام یک بازی خوب و زیبا با کویت هستیم.

اولادی در پایان در خصوص وضعیت فوتبالی‌اش در سال گذشته گفت: خوشبختانه سال خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم بتوانم سال آینده با تمرینات بهتر و تلاش بیشتر سال بهتری داشته باشم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد