گوناگون

گل‌محمدی: در پنالتی‌ها تمرکز بیشتری داشتیم

پارسینه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اکنون در فینال جام حذفی هستیم یکی از دلایل اصلی‌اش عملکرد خوب محمد نوری است که در چند هفته گذشته گل‌های خوبی برای ما به ثمر رسانده است. نوری امروز برگ برنده ما بود.

سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم های پرسپولیس و داماش گیلان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال که با حذف داماش و صعود پرسپولیس به فینال این رقابت ها رقم خورد، گفت: ما قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده‌ایم و تمام انگیزه‌مان کسب موفقیت در جام حذفی است. پیش از این با سه تیم خوب لیگ برتری مبارزه کرده بودیم و امروز در چهارمین بازی‌مان روز سختی داشتیم، مخصوصا اینکه وضعیت زمین بسیار روی بازی‌مان تاثیرگذار بود ولی با این حال بازیکنان‌مان خوب جنگیدند و از فضا دادن به حریف تا جایی که توانستند جلوگیری کردند.

وی افزود: تا جایی که می‌توانستیم با مهاجمان‌مان کار کرده بودیم اما باید در انتقال بازی از دفاع به حمله سرعت بیشتری داشته باشیم و باید بیشتر کار کنیم. مهاجمان ما امروز خوب دویدند و در دفاع هم به خوبی شرکت کردند. فکر می‌کنم امروز بهتر از این نمی‌توانستیم، بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: بازیکنان داماش چند سال در کنار هم و در این زمین بازی کرده‌اند و طبیعی بود که بازی در این ورزشگاه برای آنها ساده‌تر از مایی بود که چمن آزادی را تجربه کرده بودیم. وقتی گل اول را خوردیم تعویض‌های خوبی انجام دادیم و پس از گل تساوی بازی به تعادل کشیده شد.

گل محمدی خاطر نشان کرد: به داماش تبریک می‌گویم چون این تیم بازی خوبی برابر ما ارائه کرد. ما در پنالتی‌ها تمرکز بیشتری داشتیم چون روی این مسئله تمرین کرده بودیم. پیروزی ما چیزی از ارزش‌های داماش کم نمی‌کند.

سرمربی قرمزپوشان در ادامه گفت: بازی تک حذفی شرایط خودش را دارد وقتی ما در دقیقه 65 گل خوردیم، سریع تعویض‌هایمان را انجام دادیم و بازی را هجومی‌تر کردیم. این کار ریسک بازی را برای ما بیشتر کرد اما خوشبختانه جواب داد و من باید از بازیکنان تعویضی‌مان تشکر کنم که با جان و دل بازی کردند.

وی ادامه داد: ما شادابی لازم را داریم اما مشکل این بود در زمین غیراستاندارد بازی کردیم. بازی کردن در این زمین برای همه تیم‌ها سخت است. پاس دادن و کارهای تاکتیکی در این زمین امکان‌پذیر نیست و بیشتر اتفاقات هستند که در بازی تاثیر می‌گذارند. 120 دقیقه بازی کردن در زمین عضدی واقعا سخت است و بازیکنان را دچار مشکل می‌کند. حتی دو تن از بازیکنان داماش که به این زمین عادت دارند، در پایان بازی دچار گرفتگی عضله شدند.

یحیی گل‌محمدی در خصوص دیدار فینال جام حذفی افزود: صددرصد تمام انگیزه ما قهرمانی در این جام است و با توجه به این‌که سپاهان درگیر رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر است فکر می‌کنم طراوت لازم را نداشته باشد. برعکس، تیم ما فرصت خوبی برای ریکاوری و استراحت دارد و این می‌تواند برگ برنده ما باشد. هرچند سپاهان همیشه سپاهان است و بازی با این تیم سختی‌های خاص خودش را دارد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد