گوناگون

دیدار استقلال - گهر بدون تماشاگر

پارسینه: رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت باشگاه استقلال برای بخشش محرومیت تماشاگرانش درخواستی به این کمیته ارائه نکرده است.

اسماعیل حسن‌زاده با تاکید بر بدون تماشاگر برگزار شدن بازی امروز (جمعه) تیم‌های فوتبال استقلال و گهر، گفت: بعد از پیشنهادی که محمد مایلی کهن سرمربی گهر مبنی بر بخشش محرومیت تماشاگران استقلال در این بازی و اختصاص درآمد آن به تکمیل ورزشگاه دورود داشت، تنها نامه‌ای که به دست ما رسید نامه‌ای از سوی مدیرعامل باشگاه گهر بود که چنین درخواستی مطرح کرد و یادداشتی از مهدی تاج، رییس سازمان لیگ هم به ضمیمه آن ارسال شد.

وی افزود: پس از آن اعلام کردیم هر گونه تصمیم گیری در این رابطه منوط به تقاضای تیم محروم یعنی استقلال است. بنابراین دو باشگاه استقلال و گهر باید پیشنهاد مشخصی را به صورت مکتوب به سازمان لیگ ارایه کرده و این سازمان پس از جمع‌بندی آن را به کمیته انضباطی ارجاع می‌داد. تاج به ما اعلام کرد اگر چنین تقاضایی مطرح شود ما چهارشنبه به شما اعلام می‌کنیم اما چهارشنبه و پنج‌شنبه هیچ نامه‌ای به کمیته انضباطی نیامد.

حسن‌زاده گفت: با جود تغییر نکردن حکم کمیته انضباطی صداوسیما در بعضی از برنامه‌هایش عنوان کرده هنوز معلوم نیست این بازی با تماشاگر باشد یا بدون تماشاگر. بنابراین بنده خطاب به هواداران استقلال تاکید می‌کنم مسابقه امروز استقلال و گهر بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

رییس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که اگر درخواستی به دست شما می‌رسید آیا ممکن بود محرومیت تماشاگران استقلال لغو شود، گفت: در آن صورت ما بررسی می‌کردیم، هرچند چون محرومیت یک جلسه‌ بوده، قویا در ذهن ما لغو نکردن این محرومیت بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد