گوناگون

اشتری: آماده مقابله با تحریم‌های سخت‌تر هستیم

اشتری: آماده مقابله با تحریم‌های سخت‌تر هستیم

پارسینه: فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که این نیرو آمادگی مقابله با تحریم‌های سخت‌تر از سال‌های گذشته را نیز دارد.

سردار حسین اشتری در استقبال از رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در سومین همایش فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره در صف اول تأمین امنیت و وقایع مختلف بوده، بطوریکه در حوادث و رویداد‌های مختلف نظری همین حادثه سیل جزو اولین نیرو‌هایی بود که به محل اعزام شد و امدادرسانی به شهروندان را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پلیس همواره در آماده باش است، گفت: این روز‌ها دشمنان با تحریم به دنبال ضربه زدن به کشور هستند، اما این را بدانید که اگر تحریم‌ها، آسیب‌ها و چالش‌ها سخت‌تر از سال‌های گذشته هم باشد باز هم همکاران ما آماده هستند و با اشراف اطلاعاتی و برنامه ریزی باز هم با آن مقابله خواهند کرد.

وی خطاب به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: کما اینکه در سال ۹۶ شاهد بودیم که ما در چه بحران‌هایی توانستیم مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حمایت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح از ناجا گفت: من بار‌ها گفته‌ام که ستاد کل همواره نیروی انتظامی را جزو اولویت‌های خود قرار داده و این نشان می‌دهد که سرلشگر باقری چه اشراف بالایی به مسائل نیروی انتظامی و حتی مسائل داخلی این نیرو دارد، بطوریکه در مسائل اقتصادی داخلی ناجا نیز حمایت‌های ایشان راهگشا بود.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    میشه بگید برای مقابله با تحریم چه کاری از دست نیروی انتظامی بر می اید که برای تحریم های سخت تر از پارسال هم اعلام آمادگی کردید؟
    تا انجا که من میدانم تنها کمک شما در مقابله با تحریم نخواستن کمک مالی بیشتر از دولت است که دعوت از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خودش حاکی از توجیه ایشان برای گرفتن کمک های مالی بیشتر است.

  • شیرین صفوی

    بیچاره مردم!!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد