گوناگون

حقایقی جالب درباره لوفت هانزا؛ یکی از معتبرترین ایرلاین‌ های جهان+ فیلم

حقایقی جالب درباره لوفت هانزا؛ یکی از معتبرترین ایرلاین‌ های جهان+ فیلم

پارسینه: شرکت هواپیمایی لوفت هانزا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌ها در جهان است که توانسته با ناوگان هوایی درجه یک و خدمات عالی که ارائه می‌کند، به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های هواپیمایی هم تبدیل شود.

به گزارش پارسینه؛ شرکت هواپیمایی لوفت هانزا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌ها در جهان است که توانسته با ناوگان هوایی درجه یک و خدمات عالی که ارائه می‌کند، به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های هواپیمایی هم تبدیل شود.

بزرگ‌ترین خریدار خاویار در جهان، شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا است. شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا، از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی اروپا است.

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا دارای بزرگ‌ترین اپراتور بوئینگ هفتصد چهل هفت سری هشت است.

اولین مشتری برای سفارش بوئینگ هفتصد و سی و هفت شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا بود.

طولانی‌ترین پرواز لوفت‌هانزا بیش از ۱۵ ساعت است. برای اولین بار لوفت‌هانزا، اینترنت داخل هواپیما را به مسافرین ارائه کرد. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا قهرمان جام جهانی را به خانه آورد.

اولین شرکت هواپیمایی اروپایی که گواهینامه پنج ستاره Skytrax را دریافت کرد. شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا یکی از پنج عضو موسس Star Alliance است. تنها ایرباس ۳۴۰ اروپایی که به تهران پرواز دارد مربوط به لوفت هانزا است.

ارسال نظر

  • سعید

    کیفیت و نظم و انضباط ساختنی است نه آرزو تلاش مستمر و پیگیر یک چنین رزومه ای را فراهم کرده نه خیالبافی و توهم

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد