گوناگون

بهترین برند سایه چشم در جهان کدام است؟

بهترین برند سایه چشم در جهان کدام است؟

سایه چشم یکی از محصولات آرایشی پرمصرف و محبوب میان بانوان است که استفاده از آن می تواند نقش مهمی در افزایش زیبایی و گیرایی چشمان شما داشته باشد. اما شاید دوست داشته باشید بدانید که بهترین برند سایه چشم در جهان کدام است؟

سایه چشم یکی از محصولات آرایشی پرمصرف و محبوب میان بانوان است که استفاده از آن می تواند نقش مهمی در افزایش زیبایی و گیرایی چشمان شما داشته باشد. اما شاید دوست داشته باشید بدانید که بهترین برند سایه چشم در جهان کدام است؟

در واقع برندهای زیادی در جهان وجود دارد که اقدام به تولید انواع سایه چشم شاین، مات و نیمه شاین کرده و شما می توانید براساس انتظارات خود از یک سایه خوب و با کیفیت، آنها را خریداری کنید. برای جلوه بیشتر آرایش چشم توصیه میشود حتما در کنار خرید سایه چشم از مداد یا خط چشم و ریمل نیز استفاده کنید. ۵ مورد از پرفروش ترین و بهترین سایه چشم های موجود در جهان عبارتند از:

  • پالت سایه naughty nude هدی بیوتی

  • پالت سایه Modern Renaissance آناستازیا

  • پالت سایه تارت Maneater

  • پالت سایه مورفی Gilded Desert

  • پالت سایه چشم رولوشن ولوت رز

بهترین سایه چشم در دنیا چه مارکی دارد؟

پالت سایه naughty nude هدی بیوتی

  1. پالت سایه naughty nude هدی بیوتی

اولین و شناخته شده ترین برند سایه چشم که تقاضا برای خرید آن در بیشتر نقاط جهان از جمله ایران بسیار فراوان است، سایه چشم هدی بیوتی است که تولید کشور آمریکا بوده و به دلیل داشتن رنگ های متنوع می تواند انتخاب های گسترده ای پیش روی شما بگذارد.

پالت سایه naughty nude هدی بیوتی نیز مانند بسیاری دیگر از سایه چشم های این برند با یک آینه بزرگ و کاربردی ارائه شده و همین موضوع می تواند به داشتن یک آرایش بهتر حتی هنگامی که در سفر یا در حال حرکت هستید، کمک کند. در صورتی که به دنبال خرید سایه چشم های مرغوب و با کیفیت با ماندگاری بالا هستید این برند می تواند یک انتخاب منحصر به فرد و عالی برای شما باشد. این پالت سایه چشم دارای ویژگی های متنوعی است :

  • بدون ریزش

  • نرم و مخملی

  • تناژ رنگی گرم و سرد

  • فاقد مواد حساسیت زا

  • فاقد تست حیوانی

پالت سایه Modern Renaissance آناستازیا

  1. پالت سایه Modern Renaissance آناستازیا

در لیست بهترین برندهای سایه چشم دنیا، کشور امریکا چندین محصول را ارائه کرده است. پالت سایه چشم آناستازیا مدل Modern Renaissance  در کنار دیگر محصولات این برند جزو ماندگارترین و با کیفیت ترین ها در بازار است. به دلیل اینکه این پالت سایه دارای ۱۴ رنگ زیبا و کاربردی است در نتیجه استفاده از آن در داشتن یک آرایش بدون عیب و نقص می تواند نقش مهمی داشته باشد.

از مهم ترین ویژگی های این سایه چشم می توانیم به عدم ریزش، پیگمنت بسیار بالا، ماندگاری طولانی مدت و ایجاد چهره شاداب و سرزنده برای شما اشاره کنیم. این سایه دارای دو رنگ شاین، ۱۱ رنگ مات و یک رنگ نیمه براق است؛ علاوه بر این، فاقد پارابن، سولفات و مواد مضر دیگر برای پوست است.

  1. پالت سایه تارت Maneater

این محصول به دلیل بافت سبک و پودری می تواند به خوبی برای آرایش روزانه مورد استفاده قرار بگیرد. فاقد روغن های معدنی، سولفات، گلوتن و پارابن و همچنین فاقد تست حیوانی است.

اگر به دنبال یک سایه چشم عالی که توسط یک برند مطرح جهانی تولید شده می گردید پالت سایه تارت می تواند برای شما انتخابی مناسب باشد. این محصول برای آرایش های فانتزی، روزانه و مهمانی ها ایده آل است. باتوجه به اینکه توسط متخصصان چشم و پوست تایید شده پس خیالتان از بابت استفاده آن راحت خواهد بود.

  1. پالت سایه مورفی Gilded Desert

این محصول دارای ۳۵ رنگ مات و شاین است که رنگ های آن قابلیت ترکیب با یکدیگر و ایجاد یک رنگ جدید و جذاب را دارد. برای آرایش های روزانه، مهمانی ها، فانتزی ها و به طور کلی آرایش های شخصی و سالنی کاربرد داشته و شما می توانید با خیال راحت از این محصول که تعداد رنگ های بالایی نیز دارد استفاده کنید.

اگر به دنبال سایه چشم هایی با تناژ رنگ های مختلف و زیبا می گردید و می خواهید چند محصول در یک بسته بندی داشته باشید این مدل پالت سایه می تواند یک محصول خوب برای ایجاد تغییرات مثبت در چهره شما باشد.

  1. پالت سایه چشم رولوشن ولوت رز

این محصول نیز یک سایه چشم ۱۵ رنگ کاربردی است که دارای رنگ های مات و شاین دار بوده و برای تمام نیازها و سلیقه ها یک پیشنهاد دارد. بدون ریزش بوده و ماندگاری بالایی دارد، هم چنین برای استفاده روزانه و مجالس مناسب است. ساخت بریتانیا است و برای هر نوع تناژ پوست و هر نوع میکاپی می توانید این پالت را خریداری کنید. برخی از مهم ترین مزیت های این محصول عبارتند از:

  • داشتن بافت نرم و پودری

  • وگان و فاقد تست حیوانی

  • قابلیت پخش و بلند راحت

  • دارای قابلیت ترکیب رنگ ها

در این پالت انواع رنگ های تیره و روشن با کیفیت بالا وجود دارند که شما از هر کدام بر اساس نوع آرایش و سلیقه خود می توانید استفاده کنید.

نتیجه گیری

قطعا شما برای تکمیل آرایش خود و افزایش زیبایی چشم هایتان به سایه نیاز پیدا خواهید کرد. پس توصیه می کنیم ابتدا و قبل از هرگونه اقدامی برای خرید، ویژگی ها، کیفیت، تعداد رنگ های موجود در یک پالت، نام برند و قیمت آن را بررسی کرده و سپس بر اساس سلیقه یا رنگ پوست خود محصولی مناسب و ایده آل را خریداری کنید.

در این مطلب ۵ مورد از بهترین سایه های چشم در جهان را بررسی شد که هرکدام از ماندگاری و پیگمنت بالایی برخوردارند. در صورتیکه برای خرید نیاز به مشاوره بیشتری دارید، میتوانید به صورت رایگان با کارشناسان فروشگاه عسل بانو صحبت کنید. متخصصین دوره دیده این مجموعه با توجه به تناژ رنگی پوست و سلیقه و توقعات شما از یک محصول، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار