گوناگون

معضل فروش مرغ‌زنده در سردشت

پارسینه: باید جلو فروش مرغ زنده در بازار گرفته شود.

به گزارش پارسینه؛ سرپرست فرمانداری سردشت گفت: فروش مرغ زنده در بازار سردشت به معضل تبدیل شده است.

حسین یوسفی‌فر بعد از ظهر امروز در کارگروه پسماند و ستاد آنفولانزای فوق حاد پرندگان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سردشت شاهد فروش مرغ زنده در بازار هستیم که این امر مشکلات بهداشتی متعددی برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه فروش مرغ زنده در بازار سردشت به معضل تبدیل شده است، تصریح کرد: باید جلو فروش مرغ زنده در بازار گرفته شود.

یوسفی‌فر بابیان اینکه این مشکل می‌تواند زمینه بروز بسیاری از مشکلات را فراهم کند، افزود: بدون شک برخورد چکشی با این موضوع جوابگو نخواهد بود چرا که فروش مرغ زنده شغل تعداد قابل توجهی از مردم این شهر است.

وی بر فرهنگ‌سازی در این زمینه تاکید کرد و گفت: باید زمینه فعالیت افرادی که مرغ را به صورت زنده می‌فروشند در بخش‌های دیگر فراهم شود تا این افراد در امرار معاش دچار مشکل نشوند.

یوسفی‌فر اظهار داشت: در این میان عرضه مرغ کشتار روز به صورت انبوه به بازار و تشویق مردم برای خرید این نوع مرغ نیز می‌تواند در رفع این مشکل کمک کند.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد