گوناگون

حمایت معاون اول رییس‌ جمهور از وزیر اقتصاد

پارسینه: معاون اول رییس جمهور گفت:قرارداد هشت میلیارد یورویی بانک کره ای با وزارت اقتصاد ایران فردا امضا می شود.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع طیب نیا و معارفه کرباسیان گفت:‌طیب‌نیا یک انسان دانشمند، صاحب‌نظر، پر کار و پاک دست است و دولت در جای مناسب از خدمات ایشان استفاده خواهد کرد. کرباسیان مدیری بسیار توانا و موفق است که سابقه درخشان، هم در حوزه نظر و هم در حوزه عمل دارد و هر کجا که بوده کارنامه خوبی داشته است.

او ادامه داد:ما مسایل اقتصادی را اصلی ترین چالش کشور دانسته ایم و کانون مسئولیت هدایت اقتصاد هم وزارت اقتصاد است که باید در ساماندهی مسایل اقتصادی تلاش کند و هم نظر نخبگان را هم دریافت کند؛ پس تصمیمات باید از خرد جمعی پیروی کند.

جهانگیری اظهار کرد: بودجه ۹۵ درمالیات ۱۱۴ هزار ملیارد تومان است. اسزمان مالیات توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. گمرک نیز در دولت یازدهم خوش درخشیده و زمان ترخیص به یک روز کاهش یافته و ان سازمان توانسته تحول ایجاد کند.

معاون اول رییس جمهوری گفت:اید دانست که بانک مرکزی هم در این بین نقش کمرنگی ندارد، چراکه سیاست‌های خود را در پیش گرفته و این امر می‌ تواند در اقتصاد نقش مهمی داشته باشد.

او عنوان کرد:اگر وزارت اقتصاد به خوبی حرکت کند حتی اگر وزارتخانه‌های دیگر دچار چالش باشند اقتصاد ایران به تحرک درخواهد آمد.بد است زمانی یک فرد بیکار است آن را به عضو هیات مدیره بنگاه های بزرگ تحمیل کنیم در حالیکه در ستاد اقتصاد مقاومتی مصوب کردیم که انتصابات در بنگاه های دولتی با شیوه خاصی صورت بگیرد و با نظارت باشد.

جهانگیری افزود: قرارداد هشت میلیارد یورویی بانک کره ای با وزارت اقتصاد ایران فردا امضا می شود.
منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد