گوناگون

ارائه محدود اینترنت رایگان در مکان‌های عمومی

پارسینه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، فناوری اطلاعات باید رشد پنج برابری داشته باشد، پیشنهاد کرد نمایشگاهی دائمی برای ارائه خدمات ۵G در حوزه‌های مختلف ایجاد شده و همچنین اپراتورها حجم محدودی از اینترنت رایگان را در مکان‌های عمومی به مشترکان ارائه دهند.

محمدجواد آذری جهرمی در گردهمایی فرصت‌های اقتصادی نسل ۵ و اولین آزمایش شبکه کامل ۵G در کشور، با بیان اینکه کشورهای مختلف دنیا در توسعه فناوری اطلاعات عمدتا یک برنامه استراتژی دارند که توسعه را شکل می‌دهد، گفت: امروز توسعه تکنولوژی با توسعه فرهنگ همسان و همزمان شده است. نمی‌توان بخشی از توسعه را انجام داد و از بخش‌های دیگر غافل شد زیرا آسیب‌های فراوانی دارد.

وی با اشاره به توسعه فناوری ۵G اظهار کرد: با آمدن ۵G بخش اعظمی از خدمات سنتی در حال تبدیل به خدمات نوین هستند و ما شاهد کاهش تاخیر و افزایش پهنای باند هستیم. با توسعه این فناوری ارزش بازار فضای مجازی در دنیا بزرگ می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد