گوناگون

سهرابی: تلاش برای صادرات لباس ایرانی به کشورهای مسلمان

خبرگزاری فارس نوشت:

دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و لباس فجر با اشاره به ارسال 2 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: طراحان توانمند ایرانی می‌توانند در سال‌های آتی با تولید لباس‌های مناسب زمینه را برای صادرات لباس‌های ایرانی به سایر کشورهای مسلمان فراهم کنند.

خبرگزاری فارس: تلاش برای صادرات لباس ایرانی به کشورهای مسلمان/ارسال 2هزار اثر به جشنواره لباس فجر

به گزارش خبرگزاری فارس، کیوان سهرابی دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و لباس فجر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره مد ولباس فجر مرکز آفرینش های هنری وزارت فرهنگ و اسلامی (سالن حجاب) میزبان نخستین جشنواره مد ولباس فجر شد.

وی ادامه داد: جشنواره مد ولباس فجر سعی دارد با به وجود آوردن فضایی برای تعامل طراحان و تولیدکنندگان به تخصصی شدن این حوزه کمک کند و با تولید انبوه مدل‌ها، قیمت لباس‌های تولید شده را کاهش دهد.

سهرابی افزود: با توجه به هنرمندان با استعداد و توانمند هنر طراحی لباس در کشور، آنها می‌توانند با حضور در جشنواره همپای سایر کشورهای مطرح در این حوزه گام بردارند و در سال‌های آتی نیز با تولید لباس‌های مناسب زمینه را برای صادرات لباس‌های ایرانی به سایر کشورهای مسلمان فراهم کنند.

دبیر اجرایی جشنواره مد ولباس فجر تصریح کرد: طراحان جشنواره مد ولباس فجر در سه بخش چادر، مقنعه، مانتو و در بخش مقالات نیز آثار خود را به دبیر خانه ارسال کردند و با توجه به حضور پر رنگ طراحان در این جشنواره تاکنون بیش از دو هزار اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره مد ولباس با تکیه بر ایجاد مدل‌های اسلامی - ایرانی، در سال آینده اضافه کردن بخش پوشاک آقایان و کودکان به این جشنواره و هم چنین تأسیس خانه طراحان را در دستور کار دارد.

جشنواره مد ولباس فجر 11 تا 18 اسفند در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های هنری برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است .

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد