گوناگون

۵ تا از بهترین ورزش ها در فصل تابستان که باید بدانید

5 تا از بهترین ورزش ها در فصل تابستان که باید بدانید

با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، بسیاری از افراد به‌ویژه جوانان و نوجوانان برای تفریح، شادی و خوشگذرانی در تعطیلات، ورزش کردن را انتخاب می‌کنند‌.

 از بهترین و مفرح‌ترین ورزش‌های تابستانی می‌توان به مواردی مانند اسکیت‌سواری با کفش اسکیت یا اسکیت برد، فوتبال، شنا در استخر‌، والیبال و اسکوترسواری اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی این پنج ورزش بپردازیم و درباره نکات خرید اسکیت کودکان، خرید اسکیت بزرگسالان و خرید اسکیت دخترانه صحبت کنیم؛ زیرا باکیفیت بودن کفش اسکیت، تاثیر زیادی در انجام درست ورزش اسکیت‌‌سواری داره.

ورزش اسکیت‌سواری

ورزش اسکیت‌سواری، یکی از بهترین ورزش‌های مناسب برای فصل تابستان است. این ورزش با استفاده از کفش اسکیت یا اسکیت برد انجام می‌شه. تمام گروه‌های سنی، از پیر و جوان به ورزش مهیج اسکیت‌سواری علاقه زیادی دارند. اکثر والدین با شروع فصل تابستان جهت خرید اسکیت برای خود و فرزندانشان اقدام می‌کنند. والدین در خرید اسکیت باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشند. این نکات شامل موارد زیر هست:

*** برای دریافت مشاوره کامل و حرفه ای زیر نظر مربی رسمی فدراسیون اسکیت میتوانید با شماره تماس 09306916550 تماس بگیرید ، کارشناسان ما 24 ساعته پاسخ گوی شما عزیزان هستند حتما با ما در تماس باشید .***

  • خرید اسکیت با قابلیت سایز متغیر برای کودکان در حال رشد

  • خرید اسکیت دخترانه یا پسرانه هارد برای کودکان درشت جثه

  • خرید کفش اسکیت سافت با بهترین کیفیت برای کودکان ریز جثه

  • خرید کلاه و لوازم ایمنی متناسب با سایز کودک

  • خودداری از خرید انواع اسکیت‌ تخصصی برای کودکان مبتدی

  • انتخاب اسکیت‌های ساق بلند برای محافظت از ساق پای کودکان

  • تهیه اسکیت با چرخ‌های نرم و گوشتی با سرعت بالا

  • متناسب بودن سایز چرخ‌ها و تیغه‌های اسکیت با اندازه پای کودک

در خرید اسکیت بزرگسالان نیز باید به نکاتی شامل کیفیت و راحتی، جنسیت اسکیت‌سوار، سایز اسکیت، روان بودن حرکت چرخ‌ها، جنس بدنه، میزان استحکام و کیفیت جوراب اسکیت، برند تولیدکننده، اعتبار فروشگاه عرضه‌کننده کفش اسکیت یا اسکیت برد توجه داشته باشید؛ البته رعایت بیشتر این موارد در خرید اسکیت دخترانه و پسرانه نیز الزامی است.

آشنایی با نکات مهم انجام ورزش اسکیت‌سواری در گرمای تابستان

همان‌طور که در بخش‌های قبلی این مطلب نیز اشاره شد، ورزش اسکیت‌سواری طرفداران زیادی داره و اکثر کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به این ورزش تابستانی هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستند؛ اما با توجه به گرمای شدید هوا در فصل تابستان لازم است که در کنار خرید اسکیت خوب، باکیفیت و مناسب از یک فروشگاه معتبر، به نکات زیر نیز توجه داشته باشید:

*** برای دریافت مشاوره کامل و حرفه ای زیر نظر مربی رسمی فدراسیون اسکیت میتوانید با شماره تماس 09306916550 تماس بگیرید ، کارشناسان ما 24 ساعته پاسخ گوی شما عزیزان هستند حتما با ما در تماس باشید .***

  • نوشیدن آب کافی برای جبران از دست رفتن آب بدن در اثر تعریق

  • افزایش ندادن ناگهانی سرعت اسکیت در هوای گرم

  • نگه داشتن سرعت اسکیت در سطح معقول

  • استراحت دادن به بدن هنگام اسکیت‌سواری در هوای گرم تابستان

  • پوشیدن لباس‌های رنگ روشن برای جذب نکردن نور خورشید

  • گرفتن دوش آب سرد قبل از شروع اسکیت‌سواری

  • انتخاب ساعات خنک‌تر روز برای انجام این ورزش

  • استفاده از کرم‌های ضد آفتاب برای اسکیت‌سواری در زمین روباز

  • استفاده از کلاه‌های اسکیتی برای دخترخانم‌ها جهت رعایت حجاب در پیست‌های باز

با رعایت این نکات، انجام ورزش اسکیت‌سواری در تابستان براتون لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

images_1717662003_66617133b68af

ورزش فوتبال

یکی دیگر از ورزش‌های مناسب برای فصل تابستان که در بین دختران، پسران، مردان و زنان طرف‌داران بسیار زیادی داره، ورزش فوتبال است. این ورزش گروهی درحال‌حاضر به‌عنوان محبوب‌ترین ورزش جهان شناخته می‌شه و برای افرادی با توانایی جسمی بالا گزینه بسیار مناسبی است‌.

همان‌طور که برای خرید اسکیت دخترانه، خرید اسکیت پسرانه و خرید اسکیت بزرگسالان به‌عنوان مهم‌ترین ابزار مورد نیاز ورزش اسکیت‌سواری به کیفیت کفش اسکیت و راحتی اون توجه ویژه‌ای دارید، برای ورزش فوتبال نیز حتما کفش و لباس مناسب تهیه کنید. این ورزش نه‌تنها باعث ایجاد لحظاتی شاد و مفرح در تعطیلات تابستانی می‌شه، بلکه برای سلامتی افراد نیز فواید زیادی داره.

از مهم‌ترین فواید این ورزش می‌توان به مواردی مانند افزایش ظرفیت هوازی و سلامتی قلب و عروق، کاهش چربی بدن و بهبود حجم عضلات، ایجاد قدرت و انعطاف‌پذیری، افزایش استقامت و قدرت استخوان‌ها و ماهیچه‌ها، بهبود سلامتی با دویدن و راه‌رفتن حین بازی اشاره کرد.

ورزش شنا

شنا یکی از ایده‌آل‌ترین و بهترین ورزش‌های تابستانی هست که طرف‌داران زیادی داره. این ورزش علاوه‌بر خنک کردن بدن در گرمای تابستان، به حفظ تناسب اندام افراد نیز کمک می‌کنه. شناکردن در استخرهای روباز در این فصل هواداران بیشتری داره؛ اما به همه افراد توصیه می‌کنیم، هر از چند گاهی به استخر سرپوشیده نیز مراجعه کنند تا تابش مستقیم نور آفتاب مشکلی برای پوست اون‌ها به وجود نیاره.

پاک کردن آرایش قبل از ورود به داخل آب برای خانم‌ها و استفاده از کرم ضد آفتاب بلافاصله بعد از خروج از آب هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان نکاتی هستند که در زمان انجام این ورزش تابستانی حتما باید رعایت بشن.

ورزش والیبال

والیبال بعد از ورزش‌های فوتبال و بسکتبال، رتبه سوم پرطرف‌دارترین ورزش گروهی جهان را به خودش اختصاص داده. بیشتر مردم در تعطیلات تابستانی این ورزش سرگرم‌کننده را انجام می‌دن. برخی از افراد نیز فرزندان خود را در باشگاه ثبت‌نام می‌کنند تا در فصل تابستان به‌صورت حرفه‌ای به یادگیری این ورزش بپردازند.

خوش‌فرم شدن اندام‌ها، کنترل وزن و حفظ تعادل بدن از مهم‌ترین مزایای ورزش والیبال است. خرید کفش مناسب برای این ورزش درست مانند خرید اسکیت پسرانه، دخترانه، بزرگسالان برای ورزش اسکیت‌سواری و خرید کفش مناسب برای ورزش فوتبال اهمیت زیادی داره.

ورزش اسکوتر سواری

یکی دیگر از ورزش‌های مهیج و جذاب مناسب برای فصل تابستان، اسکوتر سواری نام داره. این ورزش در بین همه قشرهای جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان پرطرف‌دار است. برای خرید اسکوتر باید به مواردی مانند جنس بدنه، میزان دوام و مقاومت، قیمت و شکل ظاهری اون توجه داشته باشید.

انجام این ورزش در فصل تابستان مزایای مختلفی به‌همراه داره. این مزایا عبارتند از: کمک به تعادل اعضای بدن، سرگرم کردن کودکان به مدت طولانی، امکان استفاده کودکان از این وسیله ورزشی بدون نیاز به کمک والدین، تقویت مهارت‌های ارتباطی کودکان در پیست‌های بازی، بهبود سلامت قلب، افزایش قدرت تمرکز، تقویت عضلات و ماهیچه‌ها، افزایش اعتمادبه‌نفس و ... .

images_1717662003_66617133c2c0f

خرید اسکیت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

در این مطلب درباره پنج مورد از پرطرف‌دارترین ورزش‌های تابستانی صحبت کردیم و توضیح دادیم که برای انجام این ورزش‌ها حتما باید از تجهیزات مناسب و باکیفیت استفاده کنید. به‌عنوان مثال، در ورزش اسکیت‌سواری با کفش اسکیت یا اسکیت برد، باید یک فروشگاه معتبر را برای خرید اسکیت دخترانه، پسرانه و خرید اسکیت بزرگسالان انتخاب کنید تا مطمئن باشید که برای خرید یک محصول اصل و اورجینال هزینه می‌کنید.

در این فروشگاه‌ها نه‌تنها امکان خرید انواع کفش‌های اسکیت‌سواری وجود داره، بلکه برای چهار ورزش دیگر یعنی فوتبال، شنا، اسکوترسواری و والیبال نیز می‌تونید تجهیزات مورد نظر را با بهترین قیمت به‌همراه گارانتی و تضمین کیفیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار