گوناگون

خبری جدید از فرار مالیاتی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی+ جزئیات

خبری جدید از فرار مالیاتی 2500 میلیارد تومانی+ جزئیات

رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۶۴ مودی دارای کتمان فروش در استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، شاهین مستوفی در خصوص مصادیق فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان کرمان گفت: با جمع آوری اطلاعات و مدارک در خصوص فعالیت تعداد ۱۸۴ معدن مربوط به تعداد ۱۴۶ مؤدی و پس از انجام رسیدگی به پرونده مالیاتی عملکرد سال ۱۴۰۱ مودیان یاد­شده، مشخص شده است که از تعداد ۱۰۰ مؤدی که برای آن­ها برگ تشخیص مالیاتی صادر شده، تعداد ۶۴ مؤدی دارای کتمان فروش قابل توجهی بوده‌اند؛ به ‌نحوی­که جمع مبالغ مالیات تشخیصی برای آن­ها نسبت به مبلغ مالیات ابرازی ایشان، بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار مسکن گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تنها در استان تهران بیش از ۵ هزار مشاور املاک غیر مجاز شناسایی شده که در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اقدامات لازم در راستای وصول مالیات متعلقه با رعایت موازین قانونی، از طریق اداره کل امور مالیاتی استان کرمان در حال انجام و پیگیری است.

 

 

 

ارسال نظر

  • منشی

    تا زمانی که راه دور زدن و فرار مالیاتی را در درون خود قوانین است این موارد جای تعجب ندارد بعنوان مثال در سیستم بانکی و وزارت بهداشت امکاناتی است که خدماتتان ارائه می گردد: بانک ها به صرافی ها اجازه بستن یک قراردادی داده شده است بین برخی رشته ها جامعه مثل جراحی های زیبایی که قراردادشان توافقی و این را وزارت بهداشت اجازه داده است و برخی جراحان زیبایی چهره شده در ایران مثلا عمل بینی را برای داخل 100 میلیون تومان و روزی 4 عمل انجام میگیرد یعنی ماهی 22 روز از قرار چیزی نزدیک ه 9 میلیارد تومان در این 22 روز که زیبا جو بعد از معاینه و قرار داد بستن با صرافی و پرداخت اولیه مالیات بیمارستانی پول را صراف به شکل ارز در این طرف آب یا آن طرف آب به پزشک جراح زیبایی چهره شده می دهد ؛ هر چند این عده کم هستند ولی با همین تعداد کم ببینید در کل کشور چه مبلغی از مالیات فرار می کند و ضمن اینکه اینجراحان چهره شده دیگر نه پوز و نه از کارت به کارت کردن و شماره حساب خود و یا اجاره کردن شماره حساب و ... استفاده نمی کنند که نشانه ای برای گرفتن مالیات بگذارند بلکه با برای دستمزدشان از دلار به تاریخ روز و نو و همچنین سکه اصلی بانک مرکزی مزدشان را دریافت می کنند و تو خود بخوان حدیث مفصل که هیچ بازرسی و در وزارت اقتصاد و ...نمی تواند مچ این افراد را بگیرند... مگر همین نوع گزارشات اگر مقبول بیافتد.....

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد