گوناگون

احتمال افزایش قیمت بلیت مترو +جدول

پارسینه: اگر در جلسه آتی شورای شهر تهران نرخ کرایه‌ها و بلیت مترو به تصویب برسد قیمت بلیت‌های اعتباری مدت‌دار هم با احتساب افزایش 20 درصدی به 66 هزار تومان می‌رسد. در جدول زیر می‌توانید جریان صعودی قیمت را ببینید.

حمزه شکیب با اشاره به جلسات گذشته کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر تهران اظهار داشت: در این جلسات لایحه ارسال شده از سوی شهرداری در خصوص نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل در سال آینده بررسی شد.

وی تصریح کرد: پس از جلسات متعدد که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد افزایش 50 درصدی که در لایحه ارسال شده از سوی شهرداری در خصوص افزایش کرایه‌ها بود، رد شد چرا که اعضاء کمیسیون موافق این افزایش نبودند.

شکیب بیان داشت: اعضای کمیسیون عمران در نهایت افزایش 20 درصدی کرایه مترو و اتوبوس و همچنین افزایش 30 درصدی کرایه‌های تاکسی در سال آینده را بر اساس نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی به تصویب رساندند.

این در حالی است که تیر ماه امسال هم مسافران در ایستگاه های مترو از طریق بلندگو متوجه افزایش بهای بلیت مترو شدند. با حساب افزایش 20 درصد نرخ بلیت مترو قیمت‌های بلیت‌های تک‌سفره و دوسفره به 420 و 660 تومان می‌رسد. که در جدول زیر می‌توانید افزایش قیمت‌ را از سال 90 ببینید

نوع بلیت

نرخ سال 90

نرخ سال 91

نرخ سال 92

تک سفره

300

350

420

دو سفره

450

550

660




اگر در جلسه آتی شورای شهر تهران نرخ کرایه‌ها و بلیت مترو به تصویب برسد قیمت بلیت‌های اعتباری مدت‌دار هم با احتساب افزایش 20 درصدی به 66 هزار تومان می‌رسد. در جدول زیر می‌توانید جریان صعودی قیمت را ببینید.

نوع بلیت

نرخ سال 90

نرخ سال 91

نرخ سال 92

یک ساله

44000

55000

66000

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد