گوناگون

مدیرعامل تلگرام راهی دادگاه پاریس می‌شود+ فیلم

مدیرعامل تلگرام راهی دادگاه پاریس می‌شود+ فیلم

پاور دوروف، مدیرعامل تلگرام، سرانجام برای بررسی‌های بیشتر ماجرا و اتهامات راهی دادگاه می‌شود. وی چند روز قبل در فرودگاهی در فرانسه بازداشت شده بود.

به گزارش پارسینه و به نقل از زومیت؛ چهار روز پس از دستگیری دراماتیک پاول دوروف ، مدیرعامل تلگرام، در فرودگاهی در فرانسه، به‌نظر می‌رسد او تا اواخر امشب یا اوایل فردا به‌دلیل اتهاماتی مبنی‌بر اجازه‌دادن به مجرمان برای جولان‌دادن در پیام‌رسان تلگرام راهی دادگاه می‌شود.

طبق قوانین محلی فرانسه، بازداشت دوروف نمی‌تواند بیشتر از ساعت ۸ شب به وقت پاریس (مجموعاً ۹۶ ساعت بازداشت) ادامه یابد. پس‌ از پایان این مدت، مدیرعامل ۳۹ ساله‌ی تلگرام باید در دادگاه قضایی پاریس مقابل قاضی قرار بگیرد.

قاضی دادگاه دوروف را بیشتر بازجویی خواهد کرد تا قبل از تصمیم‌گیری درباره‌ی طرح اتهام علیه او یا معرفی وی به‌عنوان شاهد‌ اصلی در تحقیقات و آزادی‌اش تصمیم‌گیری کند. انتقال مخفیانه‌ی مدیرعامل تلگرام به دادگاه با ون پلیس و بازجویی از او امکان دارد چند ساعت طول بکشد. همچنین، مقام‌های فرانسوی می‌توانند تصمیم بگیرند که رویارویی با قاضی تحقیق را تا صبح به‌تعویق بیندازند.

درصورت مطرح‌شدن اتهامات علیه دوروف، قاضی دیگری به نام ژوژ د لیبرته احتمالاً باید درباره‌ی اعمال محدودیت برای دوروف یا گذاشتن وثیقه برای او تصمیم‌گیری کند. انتظار می‌رود کل این فرایند پشت درهای بسته انجام شود.

درام حقوقی دوروف در فرانسه فقط چند روز پس‌ازآن رخ می‌دهد که میلیاردر روس‌تبار روز شنبه پس‌ از پیاده‌شدن از جت شخصی‌اش در فرودگاه لو بورژه دستگیر شد. رویکرد سهل‌انگارانه دوروف دربرابر مقررات، تلگرام را به غول پیام‌رسان‌ها تبدیل کرد. او به‌دلیل نادیده‌گرفتن مکرر درخواست‌ها برای تعدیل بهتر محتوا در پلتفرمش، با دولت‌ها درگیر شده است.

مقام‌های فرانسوی در حال بررسی اتهامات گسترده‌ی دوروف هستند؛ ازجمله امتناع وی از کمک به مقام‌ها برای انجام شنود قانونی و سوءاستفاده‌ی جنسی از کودکان و کمک به قاچاق مواد مخدر.

تلگرام چند روز قبل با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که دوروف چیزی برای پنهان‌کردن ندارد و این اپلیکیشن از قوانین اروپا پیروی می‌کند.

درحالی‌که مطرح‌شدن اتهامات اقدامی مهم در تحقیقات فرانسه درباره‌ی دوروف محسوب می‌شود، امکان دارد دادگاه کیفری درصورت صدور دستور، چند ماه یا حتی چند سال به‌تعویق بیفتد.

 

حجم ویدیو: 491.41K | مدت زمان ویدیو: 00:00:18 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • علی

    به‌دلیل نادیده‌گرفتن مکرر درخواست‌ها برای تعدیل بهتر محتوا در پلتفرمش، با دولت‌ها درگیر شده است?!
    اگه بخواد به دولت ها گوش بده که باید اول طبق گفته های امریکا و رژیم صهیونیستی،اخبار مربوز به فلسطین و سانسور کنه و هر پستی در مورد حاج قاسم سلیمانی هست رو مثل اینستاگرام پاک کنه!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار