گوناگون

استفاده حزب‌الله لبنان برای اولین بار از موشک «فادی ۳»

استفاده حزب‌الله لبنان برای اولین بار از موشک «فادی ۳»

حزب‌الله لبنان با موشکی جدید یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آنان و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در روز سه‌شنبه بیست‌چهارم سپتامبر ۲۰۲۴ پایگاه شمشون (مرکز تجهیز فرماندهی و یگان تجهیز منطقه‌ای) را با چندین موشک فادی ۳ هدف قرار دادند.

پایگاه شمشون که با موشک فادی ۳ حزب الله هدف قرار گرفته است در ۳۵ کیلومتری از مرز لبنان واقع شده است. پایگاه شمشون در غرب دریاچه طبریا واقع شده و وابسته به فرماندهی منطقه شمالی ارتش اشغالگر است.

از آغاز درگیری‌ها میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی این نخستین بار است که مقاومت اسلامی لبنان از موشک‌های فادی ۳ استفاده می‌کند.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که پس از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، ۱۰۵ موشک از سمت لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد