گوناگون

هم‌دستی آمریکا در حمله رژیم صهیونیستی به ایران

هم‌دستی آمریکا در حمله رژیم صهیونیستی به ایران

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پی حمله رژیم صهیونیستی به ایران گفت: هم‌دستی آمریکا در این جنایت قطعی است.

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز شنبه به وقت محلی در پی تجاوز رژیم اسرائیل به ایران در حساب کاربری خود در شبکه ایکس ( توئیتر سابق) نوشت: «جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از فضای عراق و حدود ۷۰ مایلی مرز با ایران به سمت چند سایت نظامی و راداری ایران حمله کردند.»

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل افزود: « آسمان عراق در اشغال و تحت فرماندهی و کنترل ارتش آمریکاست. نتیجه: هم‌دستی آمریکا در این جنایت قطعی است.»

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور ساعات اولیه صبح روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد