گوناگون

معرفی واردکننده تخصصی لوازم یدکی لیفان و جیلی؛

درباره برند جیلی

درباره برند جیلی

محصولات اصلی شرکت جیلی شامل خودروهای شخصی، تاکسی، موتورسیکلت، کامیون، موتور و وسایل حمل و نقل عمومی است

پارسینه؛ شرکت جیلی، سومین خودروساز چند ملیتی چین، در شهر هانگژو استان ژجیانگ (یکی از ثروتمندترین مناطق چین) مستقر است. محصولات اصلی این شرکت شامل خودروهای شخصی، تاکسی، موتورسیکلت، کامیون، موتور و وسایل حمل و نقل عمومی است. جیلی خودروهای شخصی را تحت نام تجاری Geely و Volvo و تاکسی‌ های لندن را نیز عرضه میکند. این شرکت از سال ۲۰۱۰ مالک خودروساز سوئدی Volvo است، زمانی که این برند را از فورد خریداری کرد. مدیر عامل فعلی، هاکان ساموئلسون، از ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ تاکنون در این سمت فعالیت میکند. جیلی همچنین مالک شرکت تاکسی‌ سازی بریتانیا و تاکسی‌ های لندن است.

کلمه Geely به معنای "خوش شانس" است. علاوه بر چین، وسایل نقلیه Geely در کشورهای استرالیا، بحرین، برزیل، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، مصر، اندونزی، ایران، کویت، نپال، نیوزیلند، نیجریه، عمان، پاکستان، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، سوریه، تایوان، ترکیه، اوکراین، اروگوئه و ونزوئلا نیز به فروش میرسند.

فروش قطعات و لوازم یدکی جیلی در بازار

فروشگاه اینترنتی تهران یدک ۲۴، متخصص در لوازم یدکی خودروهای چینی، در تهران فعالیت می‌کند. این فروشگاه طیف وسیعی از قطعات بدنه، موتوری، جلوبندی و گیربکس خودروهای جیلی را عرضه میکند و از طریق سایت امکان سفارش از سراسر ایران را فراهم کرده است. تهران یدک ۲۴ بیشترین موجودی از اجناس شرکت کرمان موتور را با بهترین قیمت‌ها و همچنین قطعات از برندهای معتبر وارداتی ارائه میدهد.

خودروهای جیلی که قطعاتشان در تهران یدک ۲۴ تأمین میشود:

  • جیلی جی سی 6 الیت (Geely GC6 Elite)
  • جیلی جی سی 6 اکسلنت (Geely GC6 Excellent)
  • جیلی امگرند 7 سواری (Geely Emgrand 7 SD)
  • جیلی امگرند 7 هاچبک (Geely Emgrand 7 RV)
  • جیلی امگرند X7 (Geely Emgrand X7)

قیمت لوازم و قطعات یدکی جیلی

قیمت لوازم یدکی جیلی در تهران یدک ۲۴ به وارداتی یا شرکتی بودن قطعه بستگی دارد. اکثر لوازم یدکی جیلی وارداتی هستند و لوازم شرکتی در بازار کمتر موجود است. به طور کلی، قطعات یدکی شرکتی قیمت بالاتری نسبت به وارداتی دارند. عواملی که بر قیمت قطعات یدکی جیلی تأثیر میگذارند عبارتند از:

  • نوسانات ارزی و اقتصادی
  • میزان عرضه و تقاضا
  • وارداتی یا شرکتی بودن قطعه
  • دست اول بودن فروشنده
  • میزان اعتبار و شناخته‌ شده بودن فروشگاه تأمین‌ کننده
  • برندهای معتبر وارداتی که قیمت بالاتری نسبت به برندهای متفرقه دارند

خرید و فروش عمده لوازم یدکی جیلی

فروشگاه تهران یدک ۲۴ نمایندگی رسمی لوازم یدکی مدیران خودرو و فعال در حوزه قطعات کرمان موتور است. این فروشگاه آماده همکاری تجاری با فروشندگان لوازم یدکی لیفان، جیلی، جک و دیگر برندهای وارداتی است. تهران یدک ۲۴ میتواند لیست قیمت کلی به همراه موجودی لوازم جیلی را ارائه دهد و برای فروش عمده نیز آماده همکاری است. مجموعه‌ هایی که به تازگی وارد بازار لوازم یدکی خودروهای چینی شده‌ اند، میتوانند از انبار و موجودی تهران یدک ۲۴ استفاده کنند و خرید خود را بدون محدودیت انجام دهند. همچنین، تهران یدک ۲۴ امکان بازگشت و مرجوعی اجناس را تا شش ماه تضمین میکند.

فروشگاه تهران یدک ۲۴ علاوه بر برند جیلی، قطعات یدکی برندهای دیگر را نیز عرضه میکند و برای خرید و فروش عمده لوازم یدکی خودروهای چینی می‌توانید با آنها تماس بگیرید.

درباره برند لیفان

شرکت لیفان در سال 1992 در شهر چونگ‌ چینگ چین تأسیس شد. این شرکت ابتدا به تولید موتورسیکلت پرداخت و دستاوردهای زیادی در ساخت و توزیع موتورسیکلت کسب کرد. در سال 2004، لیفان به عنوان برترین تولید کننده خصوصی موتورسیکلت در چین شناخته شد.

از سال 2005، لیفان فعالیت خود را در زمینه ساخت و عرضه خودروهای سواری و ون آغاز کرد و همچنین به تولید و فروش موتور خودرو نیز پرداخت. در ژانویه 2006، با معرفی اولین مدل لیفان 520 در سطح جهانی، این شرکت به طور رسمی وارد صنعت اتومبیل شد. با سرمایه‌ گذاری گسترده در پروژه‌ های اتومبیل، گروه لیفان به یکی از شرکت‌ های بزرگ تبدیل شده که مجموعه‌ ای از محصولات از جمله خودروهای سواری، مینی‌ کار، کامیون، وسایل نقلیه ویژه و اتوبوس را تولید می‌کند.

محصولات لیفان در 165 کشور دنیا، از جمله مناطق آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین عرضه میشوند. در سال 2014، این شرکت موفق به فروش 283,100 دستگاه خودرو، 1,393,100 دستگاه موتورسیکلت، 3,674,600 موتور و 401,100 ماشین صنعتی شد. لیفان در سال 2008 در لیست 100 شرکت برتر چینی قرار گرفت و سهام این شرکت در سال 2010 وارد بورس شانگهای شد. از محصولات خودرویی لیفان میتوان به مدلهای 650، X70، X80 و 820 اشاره کرد.

images_1722804078_66afe76e5a0bf

فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان

تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی معمولاً نیاز به مهارت تخصصی دارد و ممکن است برای بسیاری از شما دشوار باشد. به همین دلیل، خرید از فروشگاه‌ های معتبر و با سابقه میتواند اطمینان شما را از اصالت محصول افزایش دهد. با توجه به افزایش تقاضا برای خریدهای اینترنتی، تهران یدک ۲۴ به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه عرضه لوازم یدکی لیفان، تمامی معاملات را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد.

در تهران یدک ۲۴، تمامی لوازم یدکی انواع خودروهای لیفان، از جمله چراغ‌ها، قطعات مصرفی، گیربکس، کلاچ، لوازم داخلی موتور، لوازم بدنه و فنربندی‌ ها به طور کامل عرضه میشود. این فروشگاه به شما امکان میدهد تا تمامی محصولات یدکی لیفان را به صورت یکجا مشاهده و خریداری کنید.

محصولات ارائه شده در تهران یدک ۲۴ دارای بالاترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا هستند، بنابراین نگران دوام و ماندگاری لوازم یدکی خودرو خود نخواهید بود. همچنین، محصولات این فروشگاه با قیمت‌ های رقابتی عرضه میشوند که در مقایسه با سایر فروشگاه‌ های حضوری و غیرحضوری مناسب‌ تر هستند. تهران یدک ۲۴ اطمینان میدهد که بهترین قیمت‌ ها را برای شما فراهم میکند.

خرید لوازم یدکی لیفان از تهران یدک ۲۴

برای تهیه و خرید لوازم یدکی لیفان، روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش‌ها مراجعه حضوری به بازار لوازم یدکی خودرو است.

روش دیگر خرید قطعات یدکی به صورت تلفنی است که با هزینه و دردسر کمتری همراه است و قطعات به راحتی به دست شما یا تعمیرکارتان می‌رسد.

در بازار چراغ برق نمایندگی‌ های بسیاری، مانند فروشگاه لوازم یدکی تهران یدک ۲۴، برای تهیه قطعات یدکی لیفان وجود دارند. اما در کنار این نمایندگی‌ها، قطعات تقلبی نیز به وفور یافت می‌شوند.

بنابراین، اگر به دنبال خرید قطعات اورجینال لیفان هستید، باید به فروشگاه‌ های مطمئن نظیر لوازم یدکی تهران یدک ۲۴ مراجعه کنید یا در مورد نحوه تشخیص قطعات اصل از تقلبی تحقیق کنید و اجناس فروشگاه‌ های مختلف را به دقت بررسی نمایید.

لوازم شرکتی لیفان را از کجا بخریم؟

لوازم شرکتی لیفان با نام Lifan Motors به فروش میرسد، اما به دلیل توقف تولید برخی از مدل‌ها، یافتن قطعات اورجینال و شرکتی کمی دشوار شده است و نمایندگی‌ های قطعات لیفان نیز در این زمینه پشتیبانی ضعیفی دارند. با مراجعه به بازار پخش لوازم یدکی لیفان، به سختی و زمان‌بر بودن پیدا کردن یک قطعه اصلی، به خصوص کوچک‌ ترین قطعات، پی خواهید برد. 

اگر به نمایندگی‌ ها دسترسی ندارید و می‌خواهید قطعه مورد نیازتان را در سریع‌ ترین زمان ممکن خریداری کنید، میتوانید از فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان استفاده کنید. قطعات وارداتی با برندهای متعدد و قیمت‌ های پایین‌ تر نسبت به قطعات اصلی و شرکتی در این فروشگاه‌ ها موجود هستند.

تشخیص قطعات با کیفیت و اصلی از قطعات غیر اصلی برای یک فرد معمولی دشوار است. بنابراین، انتخاب یک فروشگاه لوازم یدکی لیفان معتبر که بتواند شما را با انواع برندها و کیفیت آنها آشنا کند، بسیار اهمیت دارد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار