گوناگون

حوادث رانندگی امروز جان ۶ ایرانی را گرفت

پارسینه: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 6 نفر و مصدومیت 13 نفر طی حوادث رانندگی امروز در جاده‌های کشور خبر داد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: در ساعت 13:07 امروز بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 9 جاده دامغان به سمنان یک نفر کشته و 6 نفر مجروح شدند کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی توجهی به جلو از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

سرهنگ سلبی همچنین افزود: در ساعت 6:35 صبح امروز بر اثر تصادف یک‌دستگاه سواری پراید با یک‌دستگاه سواری پیکان در کیلومتر 115 جاده فردوس به بشرویه 3 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص حادثه‌ای دیگر گفت: در ساعت 7:05 صبح امروز به علت برخورد یک‌دستگاه وانت پیکان با یک‌دستگاه سواری پیکان در کیلومتر 100 جاده مرند به خوی 2 نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده وانت پیکان اعلام کردند.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • جاويد

    دايي من هم امروز در جاده داراب در تصادف جان سپرد.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد