گوناگون

رئیس سازمان امداد و نجات: زلزله تهران نگرانی ندارد

پارسینه: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه زلزله‌های ۲ ریشتری روزی ۱۰۰ بار در ایران رخ می‌دهد، گفت: برای زلزله امروز تجریش جای هیچ نگرانی نیست.

محمود مظفر ، در رابطه به آخرین وضعیت زلزله ای که بعد ازظهر امروز سه شنبه 18 تیر منطقه تجریش تهران را به لرزه درآورد، اظهار داشت: از این زلزله‌های 2 تا 3 ریشتری در روز 100 بار در مناطق مختلف ایران رخ می‌دهد و زلزله بعدازظهر امروز در منطقه تجریش جای هیچ نگرانی نیست.

وی افزود: البته برای وقوع حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله در تهران به خصوص در منطقه تجریش سازمان امداد و نجات برنامه و طرح عملیاتی دارد و همانطور که قبلأ هم گفته بودم پس از انتخابات ریاست جمهوری در فرصتی مناسب مانور بزرگی برای مقابله با زلزله تهران را برگزار خواهیم کرد.

ساعت 15:45 امروز زلزله‌ای به بزرگای 2.2 ریشتر تهران را لرزاند که کانون آن تجریش بوده است و براساس گفته مرتضی اکبرپور، معاون سازمان مدیریت بحران کشور در سال 87 زلزله‌ ای حدود 4 ریشتر در محدوده شهر ری تهران رخ داد که آن زمان به همه دستگاه‌ها آماده‌باش اعلام شد و 4 شبانه‌روز نیز مانور برگزار شد که در این راستا نیز برای زلزله بعدازظهر امروز منطقه تجریش تهران نیز آماده باش نسبی اعلام شده است.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد