گوناگون

ماه میهمانی خدا در ایستگاه های مترو

پارسینه: معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو برنامه های ماه مبارک رمضان در ایستگاه های مترو پایتخت را تشریح کرد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران؛ در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای در ایستگاه ها برگزار خواهد کرد.
حجت الاسلام جعفرپور در این باره اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است همزمان با ایام ماه مبارک رمضان؛ ایستگاه های مترو حال و هوای معنوی به خود گیرد. به این منظور برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است که از جمله آنها می توان به نصب لمینت و بنر و طراحی ویژه ایستگاه ها در این ایام اشاره کرد.
وی افزود: از تاریخ 15 تیر تا 15 مرداد ماه نمایشگاه سفره های افطاری؛ نصب کتیبه با موضوعیت اسماء الله؛ طرح نسیم بهشت و پاسخگویی به مسائل شرعی مسافران توسط مبلغان روحانی در ایستگاه های مترو اجرا می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران همچنین از برگزاری 25 جشن به نام "جشن رمضان" از 1 تا 15 ماه رمضان خبر داد و گفت: این جشن ها در 5 ایستگاه ارم سبز؛ تجریش؛ امام خمینی؛ ولیعصر و صادقیه برگزار می شود.
تهیه و توزیع نشریه بوی بهشت و نشریه اتوماسیونی همقطار از جمله برنامه هایی است که به گفته حجت الاسلام جعفرپور برای ماه رمضان در نظر گفته شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو همچنین به اجرای زنده نغمه معروف اسماء الحسنی؛ اجرای چاوشی خوانی؛ اجرای سرود دانش آموزی و نمایش محیطی طنز با موضوعات مربوط به ماه رمضان در ایستگاه های مترو اشاره کرد و گفت: رمضان خوانی خراسانی توسط گروه پارپیرار؛چاوشی خوانی ؛ کرنا نوازی گیلانی برای استقبال از ماه مبارک رمضان؛ مرثیه خوانی ؛ دعای باران؛ تعزیه خوانی برای لیالی قدر توسط گروه گیلانی و اجرای تواشیح از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در ماه مبارک رمضان است.


منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

  • ناشناس

    جای این کارا دم افطار یه لقمه نون و خرمایی چیزی بدن به ملت ضعف نکنند

  • ناشناس

    جای این کارا دم افطار یه لقمه نون و خرمایی چیزی بدن به ملت ضعف نکنند

  • ناشناس

    جای این کارا دم افطار یه لقمه نون و خرمایی چیزی بدن به ملت ضعف نکنند

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد