گوناگون

اعلام نتایج نهایی کنکور چه زمانی است؟

پارسینه: مشاورعالی سازمان سنجش آموزش كشور گفت: نتایج نهایی کنکور سراسری سال 92 فردا اعلام می شود.

حسین توكلی اظهار داشت: پس از گزینش نهایی، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی كدرشته محل های متمركز آزمون سراسری سال ۱۳۹۲، فردا پنج شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۲ از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر می شود.


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به جزئیات آماری متقاضیان شركت و ثبت نام در آزمون سراسری سال 92 نیز گفت: ثبت نام برای شركت در آزمون سراسری سال ۹۲ و همچنین داوطلبان علاقه مند به شركت در كدرشته محل های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در دو مرحله انجام پذیرفت و در نهایت یك میلیون و ۸۳ هزار و ۵۷۱ نفر برای حضور در این رقابت سراسری ثبت نام كردند.

به گفته وی، از میان ثبت نام كنندگان آزمون سراسری سال ۹۲ تعداد ۹۲۴ هزار و ۵۳۵ نفر در جلسه آزمون حاضر شدند و ۱۵۹ هزار و ۳۶ نفر غائب بودند.

از میان داوطلبان حاضر در آزمون نیز تعداد ۹۲۴ هزار و ۴۶۰ نفر شامل ۵۵۳ نفر زن و ۳۷۱ هزار و ۱۷۹ نفر مرد، مجاز به انتخاب رشته شدند.

توکلی در ادامه تصریح کرد: مجازین به انتخاب رشته پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری می توانستند حداكثر ۱۵۰ كدرشته محل از میان كدرشته محل های گروه آزمایشی یا گروه های آزمایشی مجاز، از بخش اول دفترچه راهنمای انتخاب رشته كه گزینش آنها براساس آزمون صورت می گرفت انتخاب و به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الكترونیكی درج كنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور برخی از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته نیز علاوه بر انتخاب رشته محل های مندرج در بخش اول دفترچه راهنما، نسبت به انتخاب برخی از كدرشته محل های بخش دوم (گزینش در آنها برمبنای سوابق تحصیلی دیپلم متوسطه صورت می گیرد) نیز اقدام كردند.


منبع:پانا

ارسال نظر

  • ناشناس

    نتایج از ساعت 4 چهارشنبه تو سایت بود!!!!!!!!

  • SinA

    چرا خبر اشتباه میدین به مردم
    ۲۱ شهریور نتایج موسسه های غیر انتفاهیه، سراسری دیروز اعلام شد

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد