گوناگون

اخباری از جعبه سیاه هواپیمایی که صبح امروز سقوط کرد

پارسینه: معاون مدیریت بحران وزیر راه و شهرسازی از پیدا شدن هر دو جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده ایران 140 خبر داد.

به گزارش پارسینه معاون مدیریت بحران وزیر راه و شهرسازی از پیدا شدن هر دو جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده ایران 140 خبر داد.

احمد مجیدی صریح کرد:‌ پس از پایان یافتن مراحل جست‌وجو، هر دو جعبه سیاه هواپیمای ایران 140 سقوط کرده شرکت هسا پیدا شد.

به نقل از ایسنا وی افزود: با پیدا شدن این جعبه‌های سیاه بررسی محتویات آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت تا کمیته‌های بررسی، دلایل اصلی سقوط را مشخص کنند.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی دستورات لازم برای رسیدگی به خانواده جان باختگان صادر شده است و همه سرنشینان این هواپیما و همچنین اشخاص ثالث تحت پوشش بیمه بوده اند.

به گزارش ایسنا، هواپیمای شرکت هواپیمایی هسا صبح امروز با 48 سرنشین فرودگاه مهر‌آباد تهران را به مقصد طبس ترک کرد اما پس از دقایقی در حوالی این فرودگاه سقوط کرد.

در حال حاضر مرگ 38 نفر از سرنشینان این هواپیما تایید شده است و بازماندگان نیز برای پیگیری مسائل درمانی به بیمارستان‌های تهران منتقل شده‌اند.

ارسال نظر

  • آرش

    در صورت امکان خوانندگان یا مسوولان جواب این سؤال را بدهند: اگر خانواده و زن و بچه ها و نوه های مسوولین عالی رتبه ی نظام یا نماینده های مجلس در این فاجعه کشته شده بودند، یا جزو 20000 تلفات تصادفات رانندگی بودند، الان چه اتفاقی می افتاد؟! آیا باز هم آب از آب تکان نمی خورد؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد