گوناگون

کشف ۱۱۰ هزاررلیتر سوخت قاچاق در اشتهارد

پارسینه: کرج-ایرنا- رئیس پلیس البرز گفت که با تلاش ماموران پلیس شهرستان اشتهارد ۱۱۰هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگارایرنا افزود : در اجرای طرح سراسری مبارزه با کالای قاچاق با محوریت فرآورده های نفتی، ماموران پلیس شهرستان اشتهارد به چهار دستگاه کامیون نفت کش مظنون شده و خودروها را متوقف کردند .

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها ، ۶۰ هزارلیتر گازوئیل به ارزش ۲۷۵ میلیون ریال و ۵۰ هزارلیتر روغن سوخته به ارزش ریالی ۱۷۰ میلیون ریال را کشف و ۴ نفر را در این زمینه دستگیر کردند .

کامرانی صالح بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه بی امان با قاچاق کالا، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فراورده های نفتی و کالا، زیر نظر دقیق پلیس قرار دارد.
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد