گوناگون

روابط عمومی‌ شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی صدا و سیما منحل می‌شود

پارسینه: طبق تصمیم جدید شورای معاونین سازمان صداوسیما که با حضور ضرغامی به تصویب رسیده، روابط عمومی شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی منحل می‌شود.


خبرگزاری فارس: روابط عمومی‌ شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی صدا و سیما منحل می‌شود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، شورای معاونین سازمان صداوسیما اخیرا در جلسه‌ای با حضور «سید عزت‌الله ضرغامی» رئیس سازمان صدا و سیما مواردی را به تصویب رسانده و آن‌ها را به شبکه‌ها ابلاغ کرده که در ادامه می‌آید:

* حذف روابط عمومی شبکه‌ها:

طبق این مصوبه و در جهت کاهش پست‌های مدیریتی؛ قرار است مدیران روابط عمومی در سطح شبکه‌ها از بین بروند و تنها یک روابط عمومی در معاونت سیما و یک روابط عمومی در معاونت صدا باقی بماند. در هر شبکه نیز یک کارشناس مسئول در بخش روابط عمومی باقی می‌ماند.

در این طرح قرار است به طور کلی سایت‌های اطلاع‌رسانی از روابط عمومی‌ها گرفته شود و با ابزار قدیمی به نام تله‌تکست مدیریت چند رسانه‌ای تشکیل بدهند. در حال حاضر این اتفاق در شبکه قرآن و آموزش افتاده است.

* ادغام مدیران طرح و برنامه با اطلاعات و برنامه‌ریزی:

طبق این مصوبه قرار است مدیران طرح و برنامه و اطلاعات و برنامه‌ریزی با هم یکی شوند.

* معاونت اداری مالی تبدیل به معاونت نیروی انسانی و معاونت مالی می‌شود:

در بدنه سازمان صداوسیما معاونت اداری مالی در شبکه‌ها مدیر امور عمومی را به عنوان نماینده قرار می‌دهد که این بخش منابع انسانی را منصوب می‌کند. طبق تصمیم‌گیری‌های جدید مدیر امور عمومی، مدیر اداری مالی می‌شود و مدیر اداری مالی نیز کارشناس مسئول این بخش می‌شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد