گوناگون

اصفهان شنبه تعطیل نیست

پارسینه: مدیر کل مدیریت بحران استاندار اصفهان گفت: با توجه به وزش باد و بارش باران خفیف روز گذشته هوای اصفهان فردا(شنبه) آلودگی کاهش یافته و در نتیجه تعطیل نیست.


منصور شیشه‌فروش در پاسخ به آخرین وضعیت هوای اصفهان با توجه به آلودگی‌های موجود اظهار کرد: این هفتمین اینورژن در سال جاری است که اتفاق می‌افتد که البته تاکنون خوب کنترل شده است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران وظیفه پیشگیری و پیش‌بینی وضعیت موجود را بر عهده دارد که می‌توان گفت، تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بسیار در کار کاهش آلایندگی‌ها موثر بوده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استاندار اصفهان تصریح کرد: برای تعطیل کردن پنج شنبه‌ها یک سال کار مطالعاتی انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که باید پنج شنبه‌ها تعطیل شود.

وی تاکید کرد: تعطیلی پنج شنبه‌ها از تعطیلی پراکنده در طول هفته بسیار کاسته است و این خود نوعی مدیریت بحران است.

شیشه فروش در مورد آخرین وضعیت اصفهان در فردا و تعطیلی احتمالی مدارس اصفهان گفت: فردا(شنبه) به طور حتم تعطیل نیست، چرا که گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد میزان آلاینده‌ها در فردا زیاد نیست.

وی ادامه داد: البته هواشناسی احتمال و پیش‌بینی افزایش آلاینده در روز یک‌شنبه را با توجه به جو پایدار روز شنبه می‌دهد.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استاندار اصفهان گفت: به همین دلیل جلسه اضطراری را فردا(شنبه) در استانداری تشکیل و احتمال تعطیل شدن برخی مراکز در روز یک شنبه هست، اما باید بررسی بیشتری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: وسعت دید کم امروز ناشی از وزش باد ملایم و باران روز گذشته است که تبدیل به مه صبحگاهی شده و این بادها و بارندگی‌ها سبب شد که امروز(جمعه) و نیز فردا اصفهان هوای بهتری را داشته باشد.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • ناشناس

    تهران رو الکی تعتیل میکنن

  • ناشناس

    سلام تعجب نداره که شمبه تعطیل نیست چون مااصفهانیها تودیرتصمیم گیری وخساست استادیم

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد