گوناگون

هوای تهران همچنان ناسالم است/ ۹ منطقه پایتخت در شرایط هشدار

پارسینه: یوسف رشیدی اظهار داشت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت تمام آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است. به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا با ایستادن روی عدد 135 هوای پایتخت را در شرایط ناسالم قرار داده است.

مدیرکل مرکز کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به وضعیت هوای پایتخت گفت: در حال حاضر میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد.

یوسف رشیدی اظهار داشت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت تمام آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است. به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا با ایستادن روی عدد 135 هوای پایتخت را در شرایط ناسالم قرار داده است.

به گفته وی، شاخص کیفیت هوای تهران در روز گذشته در همین ساعت 143 PSI بوده است.

مدیرکل مرکز کنترل کیفیت هوای تهران افزود: ایستگاههای تهرانسر، شاد آباد، شهرداری منطقه 11، شهرری، پارک رازی، پارک قائم، پارک شکوفه، شهرک چشمه و شهرداری منطقه 15 به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون در شرایط هشدار قرار دارند.

وی ادامه داد: گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است که انتظار می رود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر در شرایط ناسالم باقی بماند.
در پی افزایش آلودگی هوای شهر تهران جلسه کمیته اضطرار با حضور اعضای آن تا پیش از ظهر امروز برگزار می شود و بر این اساس، تعطیلی تهران و طرح زوج و فرد خودروها اعلام خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد