گوناگون

همدلی و همنوایی مرزبانان ایران و عراق برای تأمین نظم و امنیت و خدمات رسانی به زائران

همدلی و همنوایی مرزبانان ایران و عراق برای تأمین نظم و امنیت و خدمات رسانی به زائران

فرمانده مرزبانی انتظامی با تأکید بر اینکه مرزبانان تسهیل گر تردد زائران کشورهای همسایه در مرزها هستند گفت: همایش پیاده روی اربعین حسینی تمدن ساز است و مرزبانان دو کشور همدل و همنوا برای تسهیل تردد زائران در مرزها هستند.

احمد علی گودرزی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اشاره به آمادگی مرزبانی در ارائه سردار" خدمات رسانی به زائران و ایجاد امنیت و نظم عبور و مرور در مدخل های مرزی: گفت ارتباط دیپلماتیک با مرزبانان کشور عراق برای ایجاد عبور آسان و روان زوار در آنسوی مرز صورت گرفته و زائران گرامی میتوانند از مرزهای شلمچه ،جذابه ،مهران ،خسروی ،باشماق تمرچین به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم تداوم همکاری و تبادل اطلاعات در خصوص امور مرزبانی دو کشور برای تسهیل تردد ، زائران افزود: برگزاری نشستهای مرزی در بالاترین سطوح و ملاقات کلانتران مرز در راستای ارتقاء تعاملات تسهیل تردد زائران مدیریت مشترک مرز و مقابله با قاچاق صورت گرفته و تمهیدات لازم در خصوص اربعین و تأمین نظم و امنیت زائران ویژه پیش بینی شده است.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا اظهار کرد مرزبانان تسهیل گر تردد زائران کشورهای همسایه در مرزهای ایران و عراق هستند و تأمین امنیت پایدار مرزها و استیفای حقوق و مطالبات زائران از مرزبانان کشور عراق از دیگر وظایف مرزبانی فراجا در ایام اربعین است.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه مرزبانان علاوه بر مأموریت اربعین وظیفه تأمین امنیت ۸ هزار و ٧٥٥ کیلومتر از مرزهای آبی و خشکی کشور را همزمان بر عهده دارند تصریح کرد مهمترین وظیفه مرزبانی در مأموریت اربعین تأمین امنیت زائران برای این سفر معنوی است که شامل مرز تمرچین ،باشماق ،مهران خسروی شلمچه و جذابه می باشد و به صورت لحظه ای و مقتدرانه در حال انجام است.

سردار احمد علی گودرزی در ادامه گفت: دشمنان قسم خورده اسلام با مشاهده این حماسه بزرگ قصد کمرنگ کردن آن را دارند اما غافند از اینکه حب و عشق به امام حسین (ع) هیچ گاه در دلهای شیعیان خاموش نخواهد شد بلکه هر روز پر رونق تر و شعله ورتر میشود.

وی در خاتمه با قدردانی از تعامل و همکاری مرزبانی کشور عراق تأکید کرد همایش پیاده روی اربعین حسینی تمدن ساز است و مرزبانان دو کشور همدل و همنوا برای تسهیل تردد زائران در مرزها هستند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار