گوناگون

آزار پسر بچه ۸ ساله به بهانه نشان‌دادن سگ

آزار پسر بچه 8 ساله به بهانه نشان‌دادن سگ

کارگر دامداری که پسر هشت‌ساله‌ای را به بهانه نشان‌دادن سگ آزار داده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد.

به گزارش جام‌جم، تحقیقات درباره این پرونده از چهارم خرداد امسال و با شکایت مردی از کارگر یک دامداری به نام کیوان آغاز شد. این مرد در شکایت خود گفت: سال‌هاست همراه خانواده‌ام ساکن منطقه قلعه‌نو هستیم. پسر هشت‌ساله‌ام به نام حسام همراه دوستانش برای بازی به حوالی گل‌تپه رفته بود. وقتی برگشت، سر و وضع آشفته‌ای داشت. وقتی از او درباره این وضعش پرسیدم، راز جنایت سیاهی را فاش کرد. کارگر یک دامداری در آن حوالی پسرم را فریب داده و به او تجاوز کرده بود.  پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و پسر هشت‌ساله هم به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان آزار سیاه او را تایید کردند. مرد آزارگر از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد. او در تحقیقات منکر آزار و اذیت پسر هشت‌ساله شد. کیوان در تحقیقات گفت: حسام را می‌شناسم. او بیشتر اوقات همراه دوستانش به نزدیکی دامداری می‌آمد و بازی می‌کرد‌.

چند بار دیدم حسام حیوانات را آزار و اذیت می‌کرد. به همین خاطر آخرین‌بار او را کتک زدم که پدرش شکایتی را علیه من مطرح کرد. او این دروغ را مطرح کرده تا مرا به دردسر بیندازد. در حالی که کیوان منکر اتهامش بود، شاکی شاهدی را به دادگاه معرفی و روند رسیدگی به پرونده را وارد مرحله جدیدی کرد. شاهد ماجرا در تحقیقات گفت: حسام را دیدم که حوالی دامداری بازی می‌کرد. کیوان او را به داخل دامداری برد و حدود ۱۰ دقیقه بعد پسربچه گریان از دامداری بیرون آمد. 

 

با تکمیل تحقیقات مقدماتی و پس از کشف آثار جرم روی لباس پسربچه، محاکمه مرد شیطان‌صفت در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. پسربچه در این جلسه در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه در حال بازی در حوالی دامداری بودم که کیوان به بهانه نشان‌دادن سگ مرا به دامداری برد و آزار داد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و جرمش را گردن نگرفت و گفت: من پسربچه را آزار ندادم. او همیشه با دوستانش در حوالی دامداری بازی می‌کند و احتمال دارد بچه‌های دیگر او را اذیت کرده باشند.  در پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شده و مرد آزارگر را به اعدام محکوم کردند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار