گوناگون

آخرین وضعیت اعزام زائران به عمره مفرده

آخرین وضعیت اعزام زائران به عمره مفرده

مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت آخرین وضعیت اعزام زائران عمره مفرده به سرزمین وحی را تشریح کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهران فرشید درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام زائران عمره مفرده اظهار کرد: تاکنون ۱۲۰ هزار و ۷۶۲ نفر از واجدین شرایط اعزام به عمره نسبت به تکمیل اطلاعات و گروهبندی اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۶۴ هزار و ۳۶۱ نفر نیز کاروان خود را رزرو کرده و ۶۲ هزار و ۳۷۷ نفر نیز وجه پرداخت کرده‌اند، افزود: تاکنون ۲۹ هزار و ۸۲۳ نفر به سرزمین وحی اعزام شده‌اند، ۱۰ هزار و ۸۹۲ نفر در عربستان حضور دارند و ۱۹ هزار و ۳۱ نفر نیز به کشور بازگشته‌اند.

مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ۵۸.۲۹ درصد زائران، معادل ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر، زنان و ۴۱.۷۱ درصد، معادل ۲۶ هزار و ۱۲۰ نفر، مردان هستند.

وی ادامه داد: از زائران عمره، ۶۱ هزار و ۵۸۳ نفر، معادل ۹۸.۳۴ درصد، بالای ۱۲ سال، ۴۲۵ نفر معادل ۰.۶۸ درصد بین ۷ تا ۱۲ سال، ۳۵۴ نفر معادل ۰.۵۷ درصد بین ۲ تا ۷ سال و ۲۵۸ نفر معادل ۰.۴۱ درصد زیر ۲ سال سن دارند.

به گفته فرشید، اسکان زائران عمره در ۱۵ هتل با ۵ گروه قیمتی در مدینه و ۷ هتل با ۳ گروه قیمتی در مکه انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت اضافه کرد: ۸۶.۳۱ درصد از زائران عمره، معادل ۵۹ هزار و ۵۵۸ نفر، اهل تشیع و ۱۳.۶۹ درصد، معادل ۹ هزار و ۴۴۸ نفر، اهل تسنن هستند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد