گوناگون

کم توجهی به مقوله شادی در جامعه

پارسینه: نایب رئیس شورای شهر با اشاره به دیدار روسای کمیسیونهای فرهنگی شورای شهر کشور با مراجع قم گفت: در این نشست به برگزاری برنامه های شاد و توجه به نیازهای جدی جامعه تاکید و بیان شد امروز شادی در جامعه چندان مورد توجه قرار نگرفته که لازم است این نگاه تغییر کند.

عدالرضا چراغعلی شامگاه شنبه در جلسه شورای شهر گرگان اظهار کرد: سی و یکمین اجلاس رویای کمیسیون های فرهنگی مراکز شهرها و کلان شهرها در روز چهارشنبه 16 اسفند ماه در شهر قم برگزار شد که در آن ضمن ارائه فعالیت های کمیسیون ها مقرر شد نشست مشترک بعدی در فروردین ماه سال آتی به میزبانی تهران برگزار شود.
عبدالرضا چراغعلی گفت: از نکات قابل توجه ضمن این نشست دیدار با 4 تن از علمای بزرگ شهر قم بود که در آن اعضای شورای شهر گرگان با آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی و آیت الله عبدالله جوادی آملی دیدار داشتند.

وی ادامه داد: از ویژگی های بارز نشست با آیت الله علوی گرگانی صمیمانه بودن و برگزاری آن بدون حاشیه و تشریفات خاص در منزل این عالم بود که در آن وی تاکید جدی بر کار فرهنگی داشته و گفتند مدیران فرهنگی باید جدیت بیشتری در انجام وظایف خود داشته باشند چراکه دشمن به منظور کمرنگ جلوه دادن کار فرهنگی در جامعه کارهای وسیعی را انجام داده اند.

چراغعلی افزود: آیت الله علوی ضمن متفاوت دانستن کار فرهنگی با سایر کارها بیان کرد به دلیل اینکه شورا و شهرداری در تماس بیشتر با مردم هستند کار سخت تری را پیش رو دارند و باید کار را برای رضای خدا انجام داده و مراقب باشند که دچاراحساس غرور نشوند و اینکه شورا و شهرداری به سمت مسائل فرهنگی پیش می رود بسیار خوب است.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد